Nuffnang saya

Followers

Thursday, February 23, 2012

Azalia dan Adif

Inilah dua orang bersaudara, Azalia dan Adif yang sama sebaya. Kenangan semasa bulan Disember yang lepas.
Tengoklah cara duduk Azaliatu. Macam cerita Maria Mariana, Awie ngan Era beraksi.

26 comments:

  1. ceh..ceh..duduk silang kaki.. ada kelas gitewww

    ReplyDelete
  2. comel je dia duduk, stylo, nama pun sedap azalia :)

    ReplyDelete
  3. comel! kemain ayu azalia duduk yek ;)

    ReplyDelete
  4. kemain lagi duduk berdua gitu....mcm tgh dating2 jek ekekeekek....ni kalo dah besar panjang usik balik ngan gambar ni sure dieorg malu2 heheehehe

    tapi tak gerek le awie dok belakang..erra plak bawak moto heheehhe

    ReplyDelete
  5. kawaiinyer both of them
    nak pinjam motor boley???? ngeeee

    ReplyDelete
  6. alolor,..comelnya diaorg nih.

    ReplyDelete
  7. amboi duduk bersimpul kaki anak dara tu.. ;)

    ReplyDelete
  8. hehheee..comel je duduk camtu...kalau danisha,pakai skirt kena pakai legging sebab duduknya haissshhhh....suruh jugak duduk molek2 tp hehee..asal suke die nak duduk camne =p

    ReplyDelete
  9. dua2 comei & ciut..seronok je dorang duk berbual..macam dah lama x jumpa je gamaknyer..

    ReplyDelete
  10. cantiknya duduk. macam orang dah besar.

    ReplyDelete
  11. memang boleh jadi tu..seronok kanak2 riang tu beraksi

    ReplyDelete
  12. Phewitt...bergaya sungguh ☺☺

    ReplyDelete
  13. haaa3x... memang sebijik macam awie dgn era fazira la posing atas motor tu...

    ReplyDelete
  14. comelnua dorg berdua tueeeeeee. harap anak dlm perut zie nnti akan jd secomel dorg :D

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang