Nuffnang saya

Thursday, February 9, 2012

Mood CNY di SACC Mall

Selepas kami pergi ke Perpustakaan , singgahlah sebentar ke SACC Mall sebab suami akak nak tukar duit China di money changer kat bawah SACCtu. Tengok ada lagi deko CNY di sini dan yang bestnyer dekonya penuh ngan belon tentulah budak-budaktu suka. Tapi harini takder mood nak berposing tapi lebih kepada mood nak berlari-lari..

Susah sangat kali ini nak ambil gambar budak dua orangni hari ini... takperlah janji ada kenangan...

11 comments:

  1. santek lak die punye deco baloon tu..hehe

    ReplyDelete
  2. duduk kat shah alam pun dah lama saya tak menyinggah ke sini...

    ReplyDelete
  3. yang tak berapa nak budak pun suka sangat ngan belon...ni kan pulak budak2..hehehehe

    ReplyDelete
  4. kepala naga.. ku tergoda.. ahaks!! besar amat kepala naga tu..

    ReplyDelete
  5. meriah lagi deco CNY tu wlupun dh lepas raya kan

    ReplyDelete
  6. saya mmg suka amik gbr anak2..dalam hp je ada 1k lebih gbr semua gbr anak2

    ReplyDelete
  7. sy pun suka amik gambar anak..gambar dia sj beribu..;) bila kite tgk gambar ank rs puas kan..;)

    ReplyDelete
  8. lamanya tak pergi SACC. Meriah ek ngan CNY punya deco. Dulu masa kerja shah alam mmg rajin le mengulor kat situ eheheheh

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang