Nuffnang saya

Followers

Friday, February 3, 2012

Guangzhou alangkah seronoknya

Guangzhou.. jom kita shopping. Tapi alangkah seronoknya kalau akak yang pergi, masalahnya bukan akak yang pergi. Akak cuma menghantar suami akak ke LCCT tengahari ini. Suami akak akan pergi ke sana bersama kawan-kawan sepejabat. Semoga rombongan ini akan selamat sepanjang trip ini... Tengok macam canggihjer airport dia.. ehm bilalah akak nak sampainyer pulak.. Kalau suami akak yang pergi tidaklah banyak habis duit sebabnya dia bukan suka shoppingpun.. kalau akak yang pergi tak selamat...

14 comments:

  1. haha, jimat duit suami akak. takper lain kali akak lak yang pergi okeh. cantiklah airport diaorang kan..

    ReplyDelete
  2. ala, kenapa x ikut sekali kak..best tau..saya klau hubby pegi mane2, mmg dia akan bwk saya skali..dia mmg x bole ke mane2 klau saya xde..hehehe..

    ReplyDelete
  3. suami sya pn dh pegi dgn kwn2 nye..hajat di hati mmg nk pegi..
    tp mikir kn perlu bwk bdk2 cam hold la dlu..lg pn kata husben gz ni lbh pd shoping..bwk bdk2 mmg xbape sesuwey..baik pegi ke daerah china yg lain..tp nk jejak tu ntah bila la kn..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Amboi!!!
    Bestnya g China.. ;D
    Take care yer & happy weekend.. :)

    ReplyDelete
  5. beshnya..
    nak g honeymoon r..wah berangan ni =)

    ReplyDelete
  6. skrg ni mmg ramai org yg pergi china

    ReplyDelete
  7. seronoknya, kalau dapat pergi ni mesti byk abis hehe

    ReplyDelete
  8. Salam kak , ala...mesti akak kirim macam2 kan kat huby akak he..he...he..

    ReplyDelete
  9. takpe... nanti bila akak pegi dgn dia...

    soping byk2.... pakai duit dia...
    kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  10. ohhh..tgkla shopping complex die..saya juga takkan selamat kalau pegi kesitu!hehehe

    ReplyDelete
  11. Ala ....nape akak x ikot skali, klu x leh kirim LongChamp 1,hihihi...

    ReplyDelete
  12. org pompuan...xyah g sn...ckp la kt PS..ttp nk shopping hehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang