Nuffnang saya

Followers

Monday, February 13, 2012

Hanya di LCCT

Gambar budak dua orang yang hanya dapat menghantar ayahnya pergi ke Guangzhou. Diaorang kata bilaler kita boleh naik kapal terbangnyer ibu asyik hantar ayah kat airportjer. Sabar yer anak-anak ibu dulu dah kerja baruler merasa naik kapal terbang.

So layanler gambar yang ado ni sebab guna Samsung Galaxy Tab ajer jadi payah sangat. Lagipun rasa macam malu sebab dulu bila tengok orang pakai bendatu amek gambar macam serba tak kenajer... ituler jangan mengata orangkan nanti balik kat kita... insaf...Awat tahunni banyak lak deko CNY yang menghiasi bloa akak... Dik Ya yang tak nak berdiri nak duduk di ceruk itu macam budak nak balik Indon.. Dapat mengepau ayah nak makan biskut famos amos... nak sorang satu tak nak kongsi-kongsi tau...

19 comments:

  1. InsyaAllah 1 hari nanti pasti anak2 ibu boleh naik kapal terbang

    ReplyDelete
  2. amboi...dan dan mengepau ayah tu =)

    ReplyDelete
  3. mula2 tengok airport lepas ni mana tau boleh ngepau ayah naik kapalterbang...

    ReplyDelete
  4. haissh!! ibu cakap dik ya cam nak balik indon?? bukan la bu.. nak melancong naik kapal terbang.. g bandung.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  5. bila ibu da jadikan anak model?begini la jadinya..hehehehe...

    ReplyDelete
  6. takpe..kang kakak ngan adik dh besor, bulehlah naik kapalterbang..

    samalah kak, guna tab tu kt public rasa cam enterprem lak kan..hehe..walhal dulu kalu tgk org pakai, dok kata org tu dok tayang ipad dialah..bla bla bla..haha..

    ReplyDelete
  7. tak lama lagi dah tu dpt naik kapal terbang budak2 tu.

    ReplyDelete
  8. La...np tak bwk sekali diorang? Heheheh...

    ReplyDelete
  9. x pe la dik..auntie pun x pernah lagi nek kapal terbang tu..
    nnt dah besar kumpul wet byk2 leh la g melancong..huhu

    ReplyDelete
  10. mesti teruja kan budak2 kalau naik plane...anak2 saya pon lom lg naik..insyaAllah one day...

    ReplyDelete
  11. len kali la naik kapal terbang plak... hee...

    cantik gambar nya, terang jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuler pasal terang lak yerk... tapi nak pakai tu maluler

      Delete
  12. heheheh... sbr ye anak2...

    pandai ngepau famous amos yek... lama tul tak lyn mkn biskut famous amos nih kak
    paling suke kalu lalu sebelah kedainyer bau semerbak... harum

    ReplyDelete
  13. wah, dpt choclate famos amos.. sorang 1 lak tu.. yummy2!

    ReplyDelete
  14. anak saya pon teringin jugak nak naik kapal terbang.. mama papanye belom mampu lagi.. kekekeke

    ReplyDelete
  15. Wohoooooo!!!
    X nak share2 erkkk..
    Pandai dia erk..

    ReplyDelete
  16. insya allah ada rezeki nyer tu nnt...cuma cpt or lmbt je...sabaq nooo

    ReplyDelete
  17. samalah ngan nurul.tak naeklagi kapal terbang.hubbyjer yang dah naek.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang