Nuffnang saya

Followers

Wednesday, September 18, 2013

Wordless Wednesday 18092013

Harini  hari rabukan...
Semalam terajin pulak mencari koleksi gambar lama..
Sebenarnya dah lama sangat nak printkan gambar untuk kenangan tapi tak buat-buat...
Jadi jumpa gambar lama yang membuatkan rasa rindu pulak dengan masa-masatu...

 Tahun 2010 di PD... 
 Gambar tahun 2010 di Lumut...
Ini masa umur berapalah gamaknyer... 
Gambar terbaru... 

Awat semuanya gambar dik Ya!! sebab akak tengah  mencari gambar kenangan dik Ya untuk buat entry menjelang hari jadi dik Ya yang ke 6 tahun.. Tahunni nak buat majlis potong kek untuk dia di tadika. Ini pertama kali dik Ya potong kek di tadika... Dia dah mintak kek gambar ' Sofia the first" kartun kegemaran dia... sebenarnya dia suka tengok 'Handy Mandy' tapi bila kata nak buat gambar kartuntu tak nak pulak dia, kan kartuntu lebih kepada kanak-kanak lelaki... 

8 comments:

  1. Dah besar dek Ya ye... makin cantik bergaya tu :)

    ReplyDelete
  2. Katun peberet bdak2 pompuan skrng...sofia the first..! Klau bole...smua nak mcm sofia....huhuhu....
    Ikutkan aje kak...setahun skali je dia smbutnya...kan dik ya kan....:-)

    ReplyDelete
  3. kemain comel dik ya ni...paling comel posing pakai baju kuning tu...

    ReplyDelete
  4. seronok bila imbas balik kenangan2 ni kan...

    ReplyDelete
  5. Makin besar makin cerdik...aminnn...

    ReplyDelete
  6. Ohhh dah nk bezday dia yeh CZ.....kira cari bahanlah ni yeh

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang