Nuffnang saya

Followers

Friday, September 6, 2013

Episod kedua majlis merisik dan bertunang

Jom kita sambung lagi kisah majlis merisik dan bertunang cik Nadya...
Gambar banyak sangat sebab kombinasi dari kamera sepupu-sepupu suami..
Tak banyak cerita hanya gambar menceritakan semuanya... 
Suka tengok cincin merisik dan cincin bertunang ni... 
Cincin disarung oleh bakal ibu mertua tanda kini telah berpunya... 
Cik Nadya yang kini bergelar tunangan orang...
Cik Nadya dengan bakal ibu mertua dan ibunya
Bergambar dengan si pembawa dulang .... 
 Gyomiler sangat....
 Tengok gambarni rasa sangat gemukssssssler akak sekarangni..
Nampak cam bulat semacamjer insaf sekejap.... 
 Cik Aty .. Mak awak yang suruh usik cik Aty tau... 
Cik Nadya dengan ibu dan ibu saudaranya... 
 Cik Nadya dengan anak buah (anak-anak sepupunya)...
Adik Cik Nadya dengan anak-anak kecil... 
Akhirnya gambar 4 orang budak comot tapi tetap comel.... 

Episod layan gambarjerler.... Hujung mingguni tak banyak lak aktiviti bolehler berkemas dan terus berkemas... Balang kuih rayapun dah bolehler simpankan... Yang penting cutini nak bersantai..

17 comments:

  1. cincin merisik ngn bertunang tu cantik sgt.. :)

    ReplyDelete
  2. cincin tu cantik sgt. memang ramai saudara mara jadik meriah la kendurinya

    ReplyDelete
  3. orang cantik..cincin pun cantik

    ReplyDelete
  4. cantik2 gambar tu kan...

    cincin tu memang menarik... ^_^

    ReplyDelete
  5. Cantik nya cincin. Tahniah kpd cik nadya ♡♡♡

    ReplyDelete
  6. wow cincin..cantik2 gambarnya..paling suka pic cik nadya dengan anak2 buah tu..comel sgt..:)

    ReplyDelete
  7. x gemuklaa kak..cute je...org makan d herb...asek g toilet...tp x turun pun berat huhu

    ReplyDelete
  8. chantek cincinnye...suka rietta tgk...manis anak dara...

    ReplyDelete
  9. tahniah.cantik sgt cincin2 tu.
    lawa kaler baju pengantin tu :)

    ReplyDelete
  10. iyerlah cantik sgttt cincin tu.... unik pada sy .. lg² yg bwh... tu kira cincin risik yer... yg mcm belah rotan

    ReplyDelete
  11. Seronoknya.....zaman bertunang nikan CH..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang