Nuffnang saya

Followers

Thursday, September 5, 2013

Majlis Perkahwinan di Seksyen 8, Shah Alam

Jom layan cerita hari ahad kami yang panjang... tapi sebab banyak gambar akak buat banyak tajuk hanya untuk kenangan... 

Tarikh :: 01-09-2013 

Hari ini ada banyak majlis yang sepatutnya kami hadiri tapi disebabkan kekangan masa maka hanya dapat menghadiri 2 majlis sahaja. Kerana kedua majlis ini kira penting untukkami hadir sama, salah satunya adalah majlis perkahwinan anak kepada kawan suami akak di Seksyen 8, Shah Alam. Lagipun majlisni dekat dengan rumah bapak saudara suami akak yang mengadakan majlis merisik dan bertunang untuk anak dia.. Sebenarnya kami dah sampai ke satu lagi majlis perkahwinan kawan sepejabat suami di Seksyen 24, Shah Alam tapi disebabkan masalah untuk meletakkan kereta dan masa semakin suntuk maka kami berpatah balik. Mintak maaflah bukan tak nak datang tapi masa tak mengizinkan...
Bergambar sebelum keluar rumah..
 Dik Ya nak gak bergambar ngan gambar kahwin ibu ayahnya.... 
Aaron Aziz gitu kat belakang....

JOM gi rumah orang kahwin... 
Kawan suami akakni dulu adalah pengapit pengantin masa kami kahwin dulu...
Kiranya kawan baiklah jugakan, ini pertama kali dia kahwinkan anak...
Kami tiba awal sebab nak pergi banyak tempatkan..
Jadi tak jumpapun dengan pengantinnya, jumpa bapak pengantinjerler..
Tak makan banyak kat sini sebabnya nak cepat dan banyak lagi tempat nak dikunjungi... 
Makanan memang macam-macam dan sangat menyelerakan...
Paling syiok adalah ada sotong kangkung, rojak buah dan tauhu bakar juga laksa... 
 Photo Booth yang simple untuk bergmbar ...
Azalia muncung sebab Atikah dah dapat beg LV cenderamata dari 
keluarga pengantin, ... 
Tengok kain Atikah dan Azalia dah tak rupa kain baju kurung... 
Posing sebelum balik.....

14 comments:

  1. kemain ayu dik ya & kakak atikah posin g posing..
    ololo moncong sangat tu senyum la sikit dik ya...

    ReplyDelete
  2. comeinye anak dara berdua...hehehe....uiks...beg LV...hehehe...ptut la moncong....moncong2 pown maintain comei....

    ReplyDelete
  3. takde gambar kak cho pun...huhu..nak jugak nengok baju ibu dorang

    ReplyDelete
  4. comelnya atikah bertudung.. pandai bergaya bebudak ni..

    ReplyDelete
  5. amboi. pandai melaram anak2 tu... :) comel

    ReplyDelete
  6. wah pnjangnya moncong tu......
    skrg ni bkn mani meriah jemputan kawin.....

    ReplyDelete
  7. Fuyyo..pengantin bg beg LV kat tetamu..kelass uollss..hehe gurau je..

    ReplyDelete
  8. Cubalah tunjuk sikit gambar pengantin tu . .. nk tengoklah CZ!
    Kalau dah banyak event yg nk dihadiri dlm satu hari mmg tak menyempatkan CZ

    ReplyDelete
  9. nak tgk gambar pengantin mak ngan ayah dia...nampak menarik laa

    ReplyDelete
  10. Cantik bju 2A..sama cam kaler tema raya kami thn lps :)

    ReplyDelete
  11. apasal muke dik ya gitu? hehehe pns ke sbb dia takmo bergambar

    ReplyDelete
  12. cantik warna hijau baju anak2 awak tu

    ReplyDelete
  13. Ada urusan di Shah Alam/Klang/USJ Subang Jaya i.e Summit USJ, Sunway, Alam Sentral, Kota Kemuning, SACC Mall, I-City, Wet World, ADTEC, CIAST, WISMA GM, UITM, UNISEL, MSU, POLITEKNIK Shah Alam atau sebagainya. Tempahlah homestay kami yang berdekatan dengan harga murah & berpatutan (RM180/semalam) dan boleh layari INTERNET @ UNIFI percuma. Layari blog kami untuk info terkini di http://onlinebookinghomestay.blogspot.com

    p/s: perkhidmatan sewa harian juga disediakan

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang