Nuffnang saya

Followers

Wednesday, November 6, 2013

Wordless Wednesday ~ 06112013

Hari kedua Tahun Baru Hijrah... 
Kurang berkata untuk mengelakkan dosa.. 

Atikah yang berlesung pipit....
Nak cari tudung yang sesuai dengan umur dia... 
Biarlah ceria sikitkan.. 

22 comments:

  1. Betultu..suka la corak tudungnyer tu sweet sangat...

    ReplyDelete
  2. Alolo lo. Comeynye.darjah brp dah ni. Manis muka bila pakai tudung.

    ReplyDelete
  3. cantik shawl n syria atikah sama comel dengan orgnya yg berlesung pipit..:)

    ReplyDelete
  4. Tudung rama2 kita lebih kurang sama la atiqah... comel!

    ReplyDelete
  5. ada anak perempuan..boleh digayakan zila, comel aja..
    kita ni dua2 lelaki..semua nak style sendiri, huhu

    ReplyDelete
  6. Pandai melawa :-)
    Tudung atikah mcm acik eina la.. warna pun sama..hee..

    ReplyDelete
  7. Selamat tahun baru Hijrah..JM perasan header blog kak Zila dah BERTUKAR :-)

    ReplyDelete
  8. manis n comel anak2 akak...

    lesung pipit tu mahal kak...lieya pun suke lesung pipit tapi takde bake laaa nak dpt anak lesung pipit ekekkekeekek

    ReplyDelete
  9. Comelnya bila bertudung.. Suka tgk Atikah senyum..tgk lesung pipit tu..aunty pinjam blh x...hihihi

    ReplyDelete
  10. comel betul dengan lesung pipit dia..

    ReplyDelete
  11. Comel Atiqah pakai tudung..cute lesung pipit tu!..Salam Maal HIjrah:)

    ReplyDelete
  12. amboiii dalamnyer lesung pipit dia...hehehe

    ReplyDelete
  13. Dah besar atikah. Bagus dia mahu bertudung sejak kecik.Saya dulu, darjah 6 baru pakai tudung. Heheh.

    ReplyDelete
  14. comelnye atikah bertudung.
    zura pon nak carik tudung yang kiut2 utk Anis. kat mana ek nak carik tudung utk kanak2.

    ReplyDelete
  15. Anak okje tak bertudung lagi CZ....nssib belum tu lagi....
    budak sekarang pemilih.. .nk ikut pesen dia je...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang