Nuffnang saya

Followers

Wednesday, November 13, 2013

Wordless Wednesday ~ 13112013

Tahun 2014 hampir melabuhkan tirainya...
Terasa pantasnya masa berlalu...
Yang rugi adalah orang macam akakni...
Azam nak mengurangkan berat badan langsung tidak berjaya
Malah badan ini bertambah-tambah lagi saiznya...
Sedih pilu tapi apakan dayah salah sendirikan...
Kawan-kawan blog pun ramai yang dah berjaya ...
Semua yang berjayatu adalah orang yang bersemangat waja...
Taman Bukit Jalil yang dah lama tak akak kunjungi...
Kalau rajin berexercise mesti dapat kurangkan berat badan...

Gambar Atikah dan Azalia entah berapa tahun yang sudah..
Masa semangat ibunya membara-bara nak berjogging... 

6 comments:

  1. Saya kalau nk turunkan berat senang jerk, jgn mkn mlm gerenti cpt jerk turunnya... :)

    ReplyDelete
  2. bila usia bertambah, metabolisma kurang.. nk x nk kene usahan gigih utk kekal slim.. huhu..

    ReplyDelete
  3. takpe kak...wat slow2...jgn paksa badan...meh join lieya buat atkins nieh...mmg cepat jek turun berat yg penting free takde kuar duit heheeheheh

    ReplyDelete
  4. Jom kita gi Tmn Bukit Jalil tu sama2. Err, next year lah pula yer.

    ReplyDelete
  5. disiplin kena kuat bila nak kuruskan badan.. camane nak kurus kalau anak2 merengek nak makan dan takkan kita tgk je kan.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Samalah kita CZ...Okje pun nak menurunkan berat badan jugak tapi nampaknya harapan tinggal harapan...acane tu

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang