Nuffnang saya

Followers

Friday, November 8, 2013

Jadi orang penting sekejap

Tiba-tibajer akak jadi orang penting pejabat harini..
Jangan marahyer kawan-kawan kalau akak tak sempat nak berblog walking..
Fahamilah kesibukan akak untuk hari ini...
Yang penting dapat makan sambil bincang-bincang...
Tapi tak ambik gambarpun cuma ini sebagai kenangan kot nanti nak pergi lagi..  
 Banyak stesyen makanan dan yang inipun sedap... 
Akak paling suka wantan mi tapi tak ambik gambarler pulak..
 Satepun ada.. ehm... 
 Makan nasi dengan pilihan lauk yang pelbagai... 
Nasi seafood gitu sedap weh...
Dari tempat duduk akak... 
orang sibuk berbincang akak sibuk meninjau makanan...
Cer teka kat mana akak makan!!!
Ala dekatjer Atrium Cafe Sunway Pyramid Tower Hotel
Makanan memang pelbagai dan yang penting sedap untuk dimakan... 

14 comments:

  1. Tulah untungnya jadi org penting Cz hehe....rezeki runtuh namanya

    ReplyDelete
  2. jadi org penting best,bley mkn sedap2..hehe

    ReplyDelete
  3. nampak pun cam sedap. Saya suka kalo buffet banyak stall wp tak semua stall saya singgah. Tapi saje suka banyak pilihan.

    ReplyDelete
  4. Wah1Bestnya....tpt pon kemas jer tambah selera nk mkn.

    ReplyDelete
  5. lagi best bila dpt mkn free . pilih jer nak apa kan ! ...

    ReplyDelete
  6. bincang2..makan2...2 yg best.

    ReplyDelete
  7. Wah! untung nya...makanan meriah sgt....mesti sedap2 ni...:)

    ReplyDelete
  8. Menternak lemak nampaknya kak...hehehe..

    ReplyDelete
  9. hahahaha.. pastu bile bos tnye blek kesimpulan perbincangan akak jawab ape? sebab sibuk amek gambo makan kan.. hehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang