Nuffnang saya

Followers

Wednesday, August 14, 2013

Wordless Wednesday ~ Syawal yang lalu

Gambar kenangan Atikah dan Azalia bersama Tok Za di syawal yang lalu...
Gembira kerana sempat ambil gambar ini... 
Gambar paling mahal untuk akak... 
Bapak akakni memang kurang gemar bergambar...
Kali ini dapatlah pulak anak-anak akak bergambar ngan atuknyer...
Yang sorang lagitu anak kepada adik akak yang duk kat Bukit Jelutong... 

28 comments:

  1. Ada gambar boleh dibuat kenangan raya dengan atuk... Samalah, ayah saya pun pemalu kalau bab bergambar.. Payah nak ambil gambar dengan dia..kena pujuk dulu

    ReplyDelete
  2. Comelnya ank2 akak di pg raya...ceria2 je semua nmpak...:-)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya akak

    :D

    Maaf jika ada terkasar bahasa ye

    ;)

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya akak

    :D

    Maaf jika ada terkasar bahasa ye

    ;)

    ReplyDelete
  5. dapat bergambar dengan atok...mesti suka kan anak2 akak ni

    selamat hari raya akak...maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  6. Seronok dapat bergambar dengan atuk

    ReplyDelete
  7. samalah dgn ayah saya. Nak ambik gambar pun kena paksa, bila snap banyak yang pandang tempat lain..

    ReplyDelete
  8. Orgtua biasalah..susah sket bab bergambar ni..untung cucunye, dpt abadikan kenangan raya dgn atoknya tahun ni..:-)

    ReplyDelete
  9. Elok tu buat kenang kenangan...

    ReplyDelete
  10. Ada gak gambar kenangan ngan cucu kan :-)

    ReplyDelete
  11. selamat hr raya
    mmg best dapat ambil gambar
    huhu
    izan lupa terus nak ambil gambar time raya

    ReplyDelete
  12. selamat hr raya
    mmg best dapat ambil gambar
    huhu
    izan lupa terus nak ambil gambar time raya

    ReplyDelete
  13. Salam aidilfitri!..

    seronok kan bila tengok gambar2 raya.. ianya jadi kenangan terindah untuk kita kenang..

    ReplyDelete
  14. macam anak2 saya atok ada soramg je belah papa dia..belah mama dia xde dah tu pun susah nk bergambar gak hehhee

    ReplyDelete
  15. mcm ayah akak jugak..bila nampak ja lensa kamera dihalakan padanya...cepat2 dia palingkan muka kearah lain hehe

    ReplyDelete
  16. org tua2 payah nak bergambar ..
    bila dpt tuu kira beruntung kan ;)

    ReplyDelete
  17. banyak dapat duit raya dari atuk tak?

    ReplyDelete
  18. Atuk bagi duit raya banyak tak?

    hmm.. samalah mcm ayah akak, susah nau nak bergambar

    ReplyDelete
  19. dalamtak suka bergabar atoknya posing kemain.hehe

    selamat hari raya maaf zahir batin

    ReplyDelete
  20. Ada jgk kenangan gmbr dgn atuk kan..mmg mahal kak memori bsama yg tersyg :)

    ReplyDelete
  21. hemsem tu tok za, nape nak malu pulak.. hihi

    ReplyDelete
  22. Atuk selalunye lebih sporting dengan cucu2 nye kan~
    sama cam ayah zura.. dulu susah betol nak ajak berganbar.. tapi sejak ade cucu nih senang plak nak ajak bergambar ngan cucu2..:)

    ReplyDelete
  23. Okla dapat bergambar, boleh dijadikan kenangan nanti :D

    ReplyDelete
  24. Akk pun x ambik gambar. Atoknye segak lagi. Tu yg malu nak ambik gambo tu.

    ReplyDelete
  25. eheheh!!mcm2 gaya yg pakcik buat :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang