Nuffnang saya

Followers

Monday, August 26, 2013

Cuti ganti, jamuan raya dan merdeka

Sabtu yang sibuk... gituler keadaannya akak minggu lepas...
Pagi-pagi dah hantar Atikah ke sekolah cuti gantikan...
Lepastu mulakan operasi di rumahler , kemas rumah, vakum, basuh baju,
dengan harapan aman rasa hati nak berjalan-jalan.
Jom tengok Atikah dengan baju rayanya sebab harini pergi sekolah ada jamuan hari raya..
Bawak juga sedikit kuih raya untuk dikongsikan bersama...
Tak banyak gambar sebab Atikah malas nak layan ibu dia...
Tengoklah tak pandang kamerapun... 
Ramai juga yang datang ke sekolah hari ini... 
Sementara menunggu Atikah, ibu snap gambar sana sini...... 

13 comments:

  1. comelnye atikah berbaju raya...mesti suka budak-budak ni kan...ada jamuan hari raya

    ReplyDelete
  2. Anak2 Aina pun sama dua hero kacak berbaju melayu hari ini. Mama buat kek coklat je pun...:)

    ReplyDelete
  3. Akak pun sediakan kuih raya jer Zila.. anak akak komen, air durian belanda mama jer yg habis ;)

    ReplyDelete
  4. Cantik atikah pakai bj merah..tak pandang kamera pun..tetap ..manis...

    ReplyDelete
  5. Masa nilah depa bolehtayang bajuraya kat kawan2... Comel je atikan

    ReplyDelete
  6. Comel jer semua kanak2 dtg sekolah berbaju raya.. :D
    Cikgu mesti takut nak ngajar sebab takut kene bgi duit raya hahahaa :P

    ReplyDelete
  7. Teringat dolu-dolu ... Segan-segan gie sekolah pakai baju biasa ...

    ReplyDelete
  8. seronok pg sekolah ganti pakai baju raya... meriah sekolah

    ReplyDelete
  9. Meriah sesekali g sekolah berbaju raya, penuh warna warni gitu.. :-)

    ReplyDelete
  10. jamuan raya di sekolah .. adehh teringat zaman sek menengah dulu time2 nie dpt show off baju raya masing2 eekeke

    tapi anak2 akk sek cina .. mereka buat jamuan raya masa akhir ramadhan .. sakit jiwa kooo

    ReplyDelete
  11. Sekolah keb anak Okje tak de pulak....entah bila agaknya..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang