Nuffnang saya

Followers

Tuesday, August 6, 2013

Bersahur di kedai mamak

Kenangan sebelum berhari raya...
Gambar Atikah dan Azalia yang bersahur di kedai mamak...
Yang bosannyer dah sampai kedai mamak dia mintak nak makan maggijer...
Alamak Atikah dan Azalia, maggi kat rumah kitapun adakan..
Sebab ingatkan diaorang nak puasa ikutkanlah kehendaknya...
Kalau perut kita tak tahankan makan maggijerkan bersahur...
Tapi syukur diaorang boleh pula bertahan sampai berbuka puasa...
Muka budak bangun tidur.... 
Anak ibu yang suka minum air suamjer kalau bersahur... 
Pasti merindui nikmatnya  bersahur....
 

11 comments:

  1. rajinnya akak bsahur di kedai..rajin anak ibu berpuasa. Kyra mula2 je posa smgu tp tak penuh full. plg lama tahan 630pm. smggu je dia posa.hehe

    Slmt hari raya kak Cho. Jemput ambil ecard raya ye :)

    ReplyDelete
  2. rajin bersahur diluar ea akak..

    slmt hari raya kak =)

    ReplyDelete
  3. Sesekali bersahur kat luar best kan.. :D
    Selamat hari raya...

    ReplyDelete
  4. boleh sahur lagi utk puasa 6 . tapi wat sorg2 lah ... selamat hari raya , maaf zahir dan batin ...

    ReplyDelete
  5. tak pernah lagi try bersahur kat kedai..
    belum sempat keluar rumah rasanya takdan nak bersahur dah.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Rajinnya bersahur kt luar..

    Slmt Hari Raya

    ReplyDelete
  7. masa bujang2 dulu pun rajin jugak bersahur kat kedai mamak

    ReplyDelete
  8. Bagusnya minum air suam CZ....habis ke segelas tu?....Tahun ni tak de makan luar...tahun lepas ada...

    ReplyDelete
  9. Kuatnya..boleh tahan sahur ngan meggi je..bagus betul anak kak Zila ni

    Selamat Hari Raya kak Zila :-)

    ReplyDelete
  10. Saya pun selalu bengang. Bebudak kalu bawak pegi makan kat kedai, dimintaknya telur goreng telur dadar. Kat rumah pun banyakkk.. hehehe!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang