Nuffnang saya

Followers

Monday, August 5, 2013

Salam Aidil Fitri di IOI Mall

Semalam pergi ke IOI Mall untuk melakukan shopping selagi belum hari raya...
Dekorasi raya apapun kalau di IOI Mallni memang tak pernahnya cantik sangat...
Tapi masa kami datangtu adaler persembahan di atas pentas..
Budak-budak tentulah seronokkan....
 
Ramai jugakan yang tengok persembahan tarianni...
Bergambar dengan jayanya....
Muka letih dik Ya yang berpuasa..
Budak-budak mengambil alih pentas pulak....
Nak juga bergambar di sini... 
Tengoklah penari kat belakangtu... 
Salam Aidil Fitri untuk yang meraikannya....

Kepada semua kawan yang dikasihi...
Selamat Hari Raya Aidil Fitri untuk semua..
Kepada yang dah balik kampungtu seronoklahkan....
Yang merancang perjalanan untuk balik tu berhati-hatilah di jalan raya...
Semoga kita semua selamat dan sejahtera...

16 comments:

  1. selamat hari raya utk kak ila sefamily..

    dik ya mmg betul2 nmpk xlarat sgt tuh..

    ReplyDelete
  2. Kak Cho n anak2, selamat hari raya Aidilfitri, Maaf zahir Batin Ya Kak, moga raya tahun ni lebih bermakna, moga Allah merahmati...

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya jugak.. maaf zahir dan batin.. esok dah cuti yeahh...

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya maaf zahir batin dari akak buat zila sekeluarga ;)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya...mohon ampun dan maaf kalo ader silap & salah k...

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya.. Maaf zahir & batin.. :)

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya kak...maaf kalau ada terkasar bahasa..

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya..
    Maaf andai ada terkasar bahasa selama persahabatan alam maya ni...

    ReplyDelete
  9. selamat ari raya..maaf zahir batin buat akak, dik ya, atikah dan seluruh family akak...nnti upload pic raya byk2 tau..

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya utk akak sefamily

    amboi2 dua beradik tu pun nk bergaya atas pentas yek, geram nengok lesung pipit si kakak... dalam betul

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya..maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  12. Selamat hari raya kak Zila...Maaf zahir dan batin jika terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita :-)

    ReplyDelete
  13. Selamat hari raya..maaf sekiranya ada trlanjur bicara.

    ReplyDelete
  14. Mmg banyak shopping mall yg buat cenggitu so kita ni bolehlah menyambil tengok dlm duk shopping tu hehe...
    Selamat Hari Raya CZ.... maaf zahir batin yeh!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang