Nuffnang saya

Followers

Monday, August 12, 2013

Masih lagi bercuti

Harini akak masih lagi bercuti... ambil kesempatan hantar kereta untuk diservis... nanti senanglah hati sikit... rayakan sebulan.. tak sabar nak cerita pasal raya walupun gambar tak banyak manapun.. Layan gambar raya sekeping dululer....
Siap sedia untuk photo shoot. .

Bosan juga menunggu keretani... sempat gak buat entry harini....Jom minum....
Terasa sunyi blogni... blogpun cuti rayakan




15 comments:

  1. Dah jauh kereta tu berjalan Zila tu yg kena servis.... akak pun belum servis kereta lagi... balik jer raya tu hari..

    Akak dah kerja hari ini...

    ReplyDelete
  2. Memang sunyi zila.ramai lagi yang bercuti

    ReplyDelete
  3. Memang sunyi..ramai lg masih bercuti..tp kite dh kerja ni, opis pun sunyi je..huu..

    Salam aidilfitri..
    Meriahnye raya..
    Cantik gambar kt bawah tu..:-)

    ReplyDelete
  4. Pejabat pun sunyi sepi hari ni...

    ReplyDelete
  5. Saya masih tak sempat servis kereta. Tu yang lenjan kereta hubby jer tu...hehehehehe

    ReplyDelete
  6. Kak Zila bila start kerje..dh rindu nak baca entry raya nih :-)

    ReplyDelete
  7. KT ORG DAH SERVIS SEBELUM RAYA ITU PUN.. ½ BULAN POSA RASANYA... KALAU LAMBNAT BERSESAK... TP DAH RAYA NI OKK KOT X BERSESAK..

    ReplyDelete
  8. agak sunyi.ramai masih dalam mood beraya kan..

    selamat hari raya maaf zahir batin

    ReplyDelete
  9. Aina baru start kerja hari ini, penat.

    ReplyDelete
  10. Salam Aidil Fitri..

    cantik kan Apple Green tu..

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf zahir & Batin kak..

    ReplyDelete
  12. nak tengok meriah ke idak blog.. kena tunggu minggu depanler.. sebab masih ramai yang bercuti panjang.. ;)

    ReplyDelete
  13. sepanjang cuti raya tu akak tak jenguk pun blog. memang raya sakan lah.

    ReplyDelete
  14. Akk pun cuti lagi sampai selasa. Hr rabu masuk opis mood pun lemau je.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang