Nuffnang saya

Followers

Wednesday, August 14, 2013

Wordless Wednesday ~ Hari Raya ke 7

Tuanpunya blog ramai lagi bercuti gamaknya...
Rasa cam sunyijer blog harini...
Masih gambar hari raya, dua anak kecil penyeri keluarga Cikgu Za....
Bintang baru keluarga kami Rizq Nazran...
Tetap menjadi pujaan hati walaupun garang amat....
 
Anak kecil yang mungkin tidak merasa keseronokan berhari raya macam kita zaman dulu-dulu... jenuh meronda sekampung nak dapatkan duit raya siapalah paling banyak...
 Cukup 12 orang cucu Cikgu Za berkumpul
Suka gambarni....


19 comments:

  1. Selamat hari raya..:)betul la rasa cam sunyi jer..tuanpunya blog masih ramai bercuti..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. keselamat budak² sekarangkan.. kalau meronda naik basikal, kt jugak yg risau.. baiklah budak² itu ikut kita jer beraya ... lg senang.. hati pun x risau .. janji mereka berjalan/beraya tak mengadap tv...

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri...
    memang ramai yang masih bercuti...
    seronoknya raya...
    tengoklah gelagat sikecil tu...jadi tumpuan juga

    ReplyDelete
  4. Waa meriah nya..

    Untung kt sni msh rmai bdk2 kliling tmn kutip.duit rya...mngkn luar bndr lain hal nya kn..kslmtan msh.trjamin...Insyaallah

    ReplyDelete
  5. Saya sukaa sangat tengok kanak2 lelaki pakai baju melayu lengkap. Comell sangat.

    ReplyDelete
  6. Sekarang kalau nak anak2 beraya mak ayahnya pun kena ikut sekali.. tak macam dulu..
    tapi bagus jugak, dapat kenal family kawan2 anak.. dapat jugak mengeratkan silaturrahin.. ;)

    ReplyDelete
  7. Gambar yg candid lagi best sebenarnya, hidup tak hipokrit.

    ReplyDelete
  8. JM dah mula kerja hari isnin yg lalu..kat opis ni pun masih ramai lagi bercuti hgga ujung mggu ni...

    ReplyDelete
  9. Meriah nampknya, ramai tu...
    lawa semuanya dengan baju raya masing-masing....


    Selamat bertugas....

    ReplyDelete
  10. betul la kan, blog pon beraya jugak gamak nye.. hihi

    selamat hari raya kak zila n family, maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  11. salam aidilfitrii!! wahh memang meriah bila berkumpul sanak saudara!

    ReplyDelete
  12. Seronoknya kak..
    Sesekali dpt berkumpul mcm ni..
    Besar sggh keluarga akak.. ;)
    Selamat Hari Raya Aidilfitri..
    Maaf Zahir & Batin dari kami.. ;)

    ReplyDelete
  13. Comelnya..geram..
    Mood berblog ke laut lagi kan kak..hehe

    ReplyDelete
  14. seronok ada keluarga yg ramai....meriah sambut raya

    ReplyDelete
  15. lajunya up-dated/. dah citer raya ke 7.

    ReplyDelete
  16. Syoknye ada bb. Jeles tgk orang ada bb ni. Zila balik kg mana?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang