Nuffnang saya

Followers

Friday, August 2, 2013

Syawal yang semakin menghampiri..

SALAM JUMAAT yang ceria....
Kalau Jumaatjer memang cerialer sebab nak cuti ....
Akak masih lagi kerja isnin ngan selasa....
Kalau yang dah mula cutitu lagiler seronok cuti panjangkan...
Apa-apapun berhati-hati di jalanraya....

Korang dulu-dulu ada Fotopages tak?

Tiba-tibajer rasa rindu ngan Fotopages yang lama dah tak menjenguk..
Sekali jenguk jumpa gambar kad hari raya maya akak untuk kawan-kawan fotopages..
Cer teka tahun berapani????
Lama dah!!!!
 Atikah masatu pakai kasut terbalik lagi....
Dik Ya pun masatu muka bulat lagi....
 
Mengimbau tahun 2009 rupanya..
Alang-alang dah ambil gambar dari fotopages dikembalikan nostalgia
hari raya tahun 2009 juga....
Atikah dan Azalia dengan Cik Mira....
Sukanya tengok muka dua orang budakni masatu... geram....
Dua-duapun bulat masani... 
 

23 comments:

  1. samalah kita, selamat berhari raya...
    semoga gembira dan meriah sambutannya k....

    maaf salah silap

    ReplyDelete
  2. Azalia & Atiqa masih montel lagi masa ini memang comel...

    ReplyDelete
  3. comelnyaaa dorang... pipi gebu! hehehe... kirim salam syg kat anak2 akk tu ye =3

    ReplyDelete
  4. isnin selasa depan masih lagi kerja juga.akak takde fotopages pun dulu.Syawal semkin hampir...ramadhan akan tetap dirindui

    ReplyDelete
  5. yelah kak, dana kenal akak dulu dr fp kan? comei n tembam betul muke dua anak dara akak tu masa kecik2... heheheh

    ReplyDelete
  6. Comelnya.

    Salam Aidilfitri buat akak & family. Hari ni saya last keja dah kak.

    ReplyDelete
  7. memang rasa seronok bila tengok gambar yg lama-lama tu...
    terimbau kembali kenangan manis :D

    i pun start cuti rabu depan...
    moh kita sesama keje isnin and selasa nanti :D

    ReplyDelete
  8. seronokkan tengok gambar anak2 waktu kecil..muka gebu2 gitu

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Kak Zila...maaf zahir dan batin kalau ada salah dan silap sepanjang perkenalan kita di alam Maya nih..hati2 nanti balik kg ye

    ReplyDelete
  10. muka anak2 masa kecik mmg sgt best tgok..comel sgt!

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya utk zila sekeluarga..ema pun masih kerja hari isnin dan selasa...

    ReplyDelete
  12. yg ptg masih dpt cuti wpun lambat ...

    ReplyDelete
  13. kak...selamat hari raye =) maaf zahir dan batin..sorry lama x jenguk blog hehe

    ReplyDelete
  14. alahai..kerja sampai selasa zila ya..

    budak2 tu sekarang tengok pun masih geram :D))

    p/s salam aidilfitri untuk cho zila sekeluarga. maafkan saya jika ada komen dan entry saya yang menyinggung perasaan.

    ReplyDelete
  15. ala...comeinye derang time kecik2 dulu kak..muka bulat tu..tambah pakai dress...cute aje

    ReplyDelete
  16. anak time kecik2 mmg comel. kita pun rindu dgn kyra time bb..huhu
    yela rindu kt fp. skrg ni semua HLM mvm dah bergroup2 kan..huhu

    ReplyDelete
  17. **selamat hari raye buat akak sekeluarga...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

    hati2 pulang ke kg yeak...

    ReplyDelete
  18. Memang bestkan CZ bila tgk gambo diaorang kecik kecik

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang