Nuffnang saya

Followers

Friday, August 23, 2013

Open House, Kenduri kahwin dan Majlis Bertunang...

Syioknyer hari jumaat pun dah petang maknanya hujung minggu dah hampir sampai..
Esok dan lusa memang padat aktivitinya... 
Esok Atikah nak juga pergi sekolah ganti walaupun esoktu hanya ada jamuan raya..
Dah dia nak pergi, mestilah kita kena sokongkan...
Cadangnya esok lepas hantar hantar Atikah ke sekolah nak pergi ke Tesco 
beli barang dapur yang semakin dah kurangtu.....
Lepastu nak pergi rumah orang kahwin di taman akakni dan terus ambil Atikah.
Atikahkan siap berbaju raya jadi teruslah ke jamuan hari raya
juga aqiqah sepupu emak... 
Isyh macam sibukler pulak tapi seronokkan... 
Hari ahadnyer pulak ada majlis pertunangan adik sepupu suami akak di Gombak.. 

Jom kita gi open house... 


17 comments:

  1. Minggu ni nza xde cuti langsung, sabtu sk gnti, ahad program marhaban sk.

    ReplyDelete
  2. open house sana sini kan kak..

    ReplyDelete
  3. wah tiga serangkai pergi makan tu zila... esok anak akak pun ada sekolah ganti pun sama sambut. aidilfitri Dan merdeka, sibuk bass bendera n kuih ;)

    ReplyDelete
  4. masih dalam mood raya.selamat memadatkan perut ye

    ReplyDelete
  5. banyaknyer majlis...meriah syawal orang kata..hehe...selamat menjamu selera akak...sy pun dpt lg jemputan umah terbuka...kt umah mak ayah sendiri pun nk wat jgk, cma tggu masa yg bersesuaian je....

    ReplyDelete
  6. wah gantung periuk kuali laa...selamat menjamu selera

    ReplyDelete
  7. seronok pi open house
    hihi




    tadi pun adik kite sekolah
    :D

    ReplyDelete
  8. rata2 sabtu lepas sekolah ganti semua buat jamuan raye kan kak...mia pun biasenye malas nak pi skolah ganti, die lagi nak pi tusyen...tapi kali ni sebok nak pisekolah sbb nak makan sedap2 katenye heheheehh

    ReplyDelete
  9. aktiviti tak berhenti2 yerk...seronok kan

    ReplyDelete
  10. wah akak padat sungguh xtvt yer...sana sini open house kan kak

    ReplyDelete
  11. peot intan da x dapat menampung makanan..ehehe

    ReplyDelete
  12. hari yang padat...terisi dengan banyak aktiviti

    ReplyDelete
  13. Memang padat jadual.. make sure bila makan tu 10 kg berat badan naik.. baru la enjoy hahahaa :P

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang