Nuffnang saya

Followers

Thursday, August 1, 2013

Sampul Duit Raya 2013

Tahunni tak berapa rajin nak mengumpul sampul duit raya.
Oleh kerana dah jadi sebahagian dari ahli keluarga RHB
maka banyakler dapat sampul duit raya...
Akak masih tercari-cari sampul duit raya yang comel dan pendek sikit...
Kalau kecil senang nak masuk duit...
 
Walaupun dah berumurni masih lagi dapat duit raya hari ini..
Anak-anakpun dah mula dapat duit raya semalam...
Semakin dekat nak hari raya kan..
Sampul Duit Raya dari RHB dan Maxis...
Tukar duitpun sikitjer tahunni...

10 comments:

  1. sikit jer ? banyak tuh ... utg la ada sampul free ...

    ReplyDelete
  2. yalah, akak kata sikit, rasanya lebih dari saya tukar tu..... syoknya dopat duit raya awal

    ReplyDelete
  3. woowwww!!cantiknya yg dr maxis tu,kak :)

    ReplyDelete
  4. thn ni akak xdpt smpul raya la walaupun tukar lbh 1K....huhuhu.....

    ReplyDelete
  5. banyak juga tu kak tukar duit...saya tak pernah tukar duit..selalu mr hubby yang buat..saya suka sampul yang comel juga

    ReplyDelete
  6. cantikla sampul RHB...ada lebih tak? Uikk ckit ke tkr duit raya?....byk ler tu cam RM400-RM500 :)

    ReplyDelete
  7. Ehh nampak sikit tapi rasanya cam banyak je...:)

    Tahun ini supplier sampul raya saya cuti bersalin jadi tak adalah sampul banyak2 kena beli coz gi bank pun bagi 2 je.

    ReplyDelete
  8. Sikit2 pun, kena sediakan jugak kan.. :-) dh jd tradisi bab kasi duit raya ni..setahun sekali je kn..

    ReplyDelete
  9. sampul raya memang kureng je tahun ni..cuma dpt 2 je

    ReplyDelete
  10. ema pun tukar tak banyak sebab tak balik beraya... tak beraya lagi dah ada orang kasi duit raya utk anak-anak.... melebihi pula dgn duit yg ema tukar...Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang