Nuffnang saya

Followers

Wednesday, October 3, 2012

Wordless Wednesday ~ 03/10/12

Duit-duit.. kalau boleh jadi duitkan baguih...

Teringat kecik2 dulu main pondok-pondok...

22 comments:

  1. Kalau boleh guna duit-duit tu lama dah kena tebang Zila:)

    ReplyDelete
  2. heheheh pastu main ngn pokok duit2 tu main jual2... seronoknyer zmn dulu tp bdk2 zmn skrg tak kenal sume tu

    ReplyDelete
  3. time kecik suka main daun duit2 ni sbb dia tebal2. beli letup2kan geram dok dgr bunyi nye tu. hehehehe

    ReplyDelete
  4. best kan teringat zaman kecik2

    ReplyDelete
  5. lamanya tak tgk pkok duit-duit
    dulu masa kecik2 selalu jugak tgk,

    ReplyDelete
  6. hihihih kak..entry akak ni mengimbau kenangan lama tau...mase lieya kecik2 nak main masak2 pokok2 ni laa jadi duit hahahahaha....

    anak dare akak posing tomey gituuu....

    ReplyDelete
  7. Kalo laku duit tu, dah lama bersih pokok2 rendang kat negara kita ni.

    ReplyDelete
  8. teringat zaman2 kecik dulu....banyaknya duit...kalaulah duit betul...=)

    ReplyDelete
  9. kecik2 dulu pown KA suka men dgn pokok duit2 ni wat duit hehe

    ReplyDelete
  10. dah lame tak jmpa pokok duit2 ni.. dlu slalu gak jmpa ehhe.. kan best jadi duit betoy ye dak haha

    ReplyDelete
  11. pokok duit2..kalo jadi duit betul berebut org nak pokok tu kak.

    ReplyDelete
  12. lama tak dengar istilah main pondok pondok..bebudak skang mesti tak tau kan..hahaha..

    ReplyDelete
  13. pokok duit2...:-)

    duit di mn ko duit..hehe

    ReplyDelete
  14. Kan best kalau boleh tukar jd duit..^^

    ReplyDelete
  15. hehehe..dah lame xjumpe pkok duit2 nie..;)

    ReplyDelete
  16. kalau boleh dijadikan duit, lama dah tanam pokok ni..hihi.

    ReplyDelete
  17. kalo boleh, eB pn nk carik ar pokok duit2 tuh :)

    ReplyDelete
  18. ekekek kalau akk dah lama tunggu bawah pokok tuu , tunggu luruh lah konon kann ;)

    ReplyDelete
  19. pokok duit lama xtgk...hehe klu boleh guna pakat berebut la jwbnya hihihi..pakat2 kaya haha

    ReplyDelete
  20. kan~ best wooo.. tetiba pokok tuh jadik duit.. kayo!

    ReplyDelete
  21. kalau bertukar jadi duit jenuh la kita nk jaga dia :)

    *** dulu suka sungguh main pokok duit2 ni

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang