Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 4, 2012

Little Ihtifal & Showcase 2012

Dapat mesej dari Genius Aulad mengenai Little Ihtifal & Showcase yang akan diadakan Auditorium Cempaka Sari, Putrajaya.. Yeah! yeah! akak suka dan tak sabar.. dahpun bayar RM80 seorang untuk majlis itu. Nenek Atikah dan Azaliapun teruja nak pergi sama..  begitulah semangat seorang nenek dalam dia tak berapa nak sihat, kalau sihat lagilah gamaknya... Teringat pulak kat arwah opah akak dulu masa akak dan adik-adik kecil dulu, semangat dia lebih dari emak akak...
Gambar ni akak ambil di pintu masuk Genius Aulad Bandar Kinrara masa nak bayar yuran bulanan...

12 comments:

  1. wah..mesti teruja akak kan..jgn lupa share nnt erk..

    ReplyDelete
  2. wahhh xcited gk nk tgk nie..hehe

    ReplyDelete
  3. memang excited sis kalo tgk majlis yg invovle anak2 kita nie kan...

    ReplyDelete
  4. anak saya pon dapat juga..tempat yang sama tapi tak pasti tarikh sama jugak atau tak, kalau sama bolehlah jumpa di sana nanti:)

    ReplyDelete
  5. best tu... mesti anak2 yg lagi suka.. :)

    ReplyDelete
  6. budak2 4 taun ada persembahan x kak?huuu excited nak pergi tp x dpt msg lg

    ReplyDelete
  7. musim exam, musim graduation dah tiba.. sure comel2 budak2 ni..:)

    salam perkenalan:)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang