Nuffnang saya

Followers

Wednesday, October 31, 2012

Berhari raya di rumah Sham Putrajaya

Kita tangguh dulu cerita Legoland sebab tangan ni dah gian nak publish satu entry penghabisan bulan Oktober. Disebabkan gambar Azalia ini ada di dalam handphone akak siarkan dulu gambar ini. Ini disebabkan masalah kamera akak belum lagi dapat dipulihkan.
 
Gambar kenangan hari raya aidil adha di rumah nenekpun belum keluar. Ini gambar kami berhari raya di rumah Sham adik satu opis dengan akak di Presint 8, Putrajaya. Puas hati dapat makan nasi dagang dengan lauk pauk yang sedap air tangan dari mak dia. Akak selalu tanya dia bila nak bagi akak makanni sebab dia selalu bawak lauk dari rumah. Jadi memang berbesar hati dapat pergi rumah dia dan berkenalan dengan mak dia. Terima kasih Sham nanti buatlah makan-makan lagi...
 
Masa nak baliktu suami akak tunjuk kat satu arah, terus budak berdua tu berlari rupanya inilah trek jogging yang Sham selalu katakan. Memang bestler, dapat tengok pemandangan yang cantik sambil berjogging.

Ada rezeki nak merasa jogging di sini.... 

12 comments:

  1. memang cantik pemandangannya,mest best kalu berjoging kat sini kan

    ReplyDelete
  2. mcm byk nooo... citer yg ko nk karang nanti ekk? takpe2... teruskan niat suvi murni-mu itu kawan-ku! keep it up..

    Aku mcm kenal jer mamat yg bdn beso tuuu...(last n3 Legoland tu!)

    ReplyDelete
  3. selalu g ptrjaya..adik ipar & makcik duk sana tp tak prnah trnmpak lagi view yg cun ni?kt mana ni k'zila ?

    ReplyDelete
  4. Cantik view dari situ. Nampak keindahan masjid tu.

    ReplyDelete
  5. pemandangan kat putrajaya ni suma cantik2...tapi org yang dok putrajaya ni jarang nak bergambar kat putrajaya...agak nye sebab dah hari2 nampak kot...

    ReplyDelete
  6. paling suka photoshoot gmbr kat putrajaya..cantik viewnya

    ReplyDelete
  7. kalau buat photoshoot sure cantik nie...

    nnti jogging leh bgmbr lg..hehe

    ReplyDelete
  8. cantik pemandangan kat sini kan...ermm...best nye jongging..dah lame saya tak jongging..hehhehe

    ReplyDelete
  9. dekat2 situ ada satu cafe nama umaii cafe..mmg murah n sedap lagi=)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang