Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 4, 2012

Restoran daun pisang

Memori daun pisang takkan terlupakan... Memori daun pisang menjadi kenangan.. tak der kena mengenapun. Ingin memperkenalkan restoran daun pisang yang ada di Bandar Puchong Jaya ini dekat dengan opis akak ini Restoran Kanna Curry House. Menurut tekak akak bukanlah sedap sangat dan harganya boleh tahan mahalnya. Boleh datang makan tapi bukanlah boleh selalu sangat pergi...
Kami dari opis kemain laju berjalan ke situ, masani perut kosong... 
Gambar Atikahni masa akak makan di sini hujung minggu.... 
Dik Ya banyak kali tanya, kenapa kedaini tak pakai pinggan
dia kata mesti malas nak basuh pinggan
tokei dia tak der duit nak beli pinggan
ha! ha! tak nak jawab seronok dengar dia meneka
sebenarnya bukan daun pisangpun hanya kertas sahaja ...

12 comments:

  1. Dik Ya boleh terfikir panjang macam tu sekali. Bijak juga alasan diberi sebab ada logiknya kan.

    ReplyDelete
  2. baik punya dik ya..kedai ni malas basuh pinggan ke..xde duit nak beli pinggan ke?xde duit org x meniaga dik ya..

    ReplyDelete
  3. makan beralaskan daun pisang ni besh...ada 'bangkit' sket..wangi gitu..

    ReplyDelete
  4. Kak, kedai ni muslim ke tak? Kalau nak check cuba mintak daging lembu. Kalo takde daging lembu tu kena hati2 la. Mungkin mereka hindu.

    ReplyDelete
  5. oo..ingt daun pisang..rupanya atas kertas...

    ReplyDelete
  6. budak2 akan terus berfikir kenapa itu n ini hehehe.. bijak la tu.. x pnh lagi smpai restoran ni..

    ReplyDelete
  7. hehehe..comel lah Dik Ya ni..heheh pandai die..bijak sungguh :)

    ReplyDelete
  8. pakai kertas eh?? pernah gak gi kedai mamak yang pakai daun pisan nih.. tapi dorang mmg betol2 pakai daun pisang..hehehe

    ReplyDelete
  9. selalunya kedai makan ni femes sebab atas nama saja..kan

    ReplyDelete
  10. kalu makan nasik lemak sedapkan pakai daun pisang...hehehhe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang