Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 11, 2012

Misha Mari Medan Selera Kinrara

Semalam akak cuti sakit, jadinyer meronda blogpun bercuti... harinipun tak berapa sihat tapi kalau tak datang macam tak best pulak. Entry kalini nak tunjukkan gambar mee rebus yang kami makan di Misha Mari, terletak di Medan Selera Bandar Kinrara. Makcik yang berniaga mi rebusni buka gerai di depan Misha Mari, dia juga menjual Sotong kangkung dan Tauhu bakar. Mi rebusnya sedap tapi yang menjadi masalah ialah gerai dia tidak dibuka setiap hari. Sesuka hati dia nak buka hari apa... Jom layan seadanya...  
Kuah dia manis sebab ada udang rasanya....
Sotong kangkung diapun boleh tahan rasanya...
Atikah kini penggemar sirap ais... 
Nasi goreng cina dik Ya yang tak der sayur... nampak tak menarik....
Harini saya suka senyummmmmm

21 comments:

  1. nak masuk tghri ni terus lapar tgk makanan2 tu.. eh sy baru perasan.. saya dah lame tak minum sirap.. hehe

    ReplyDelete
  2. Lapar pulak rasanya... Dekat puchong ke?

    ReplyDelete
  3. owh kakak ku nan comel... :)
    baru friday lepas nani makan sotong kangkung... sib baik dah makan baru nampak kakak punya ni.. kalau tak harus gi cari gak mlm ni lepas balik keje.. huhuhu.. :)

    >> aah kak.. kat OTK tu, CKT dia so far yang terbaeekkk nani penah makan... dari banyak2 tempat lain..

    ReplyDelete
  4. uwaahh..berkerokk perut saya tengok sotong kangkung..

    tapi saya lagi suka tauhu bakar tu.. sebab rupanya seiras mengingatkan saya..laparr..laparr..hahaha..

    ReplyDelete
  5. tgk entry sis terus laparrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  6. wah2..terus rasa lapar tgk sajian ni. hehehehe

    ReplyDelete
  7. terliur nengok mi rebus dan sotong kangkung tu tau...

    ReplyDelete
  8. lapar lak tgk makanan nih..lambatnyer pukul 1..hehe

    ReplyDelete
  9. nampak menarik tu kak...tapi tang kedai bukak ikut suke hati tu lemah tu...kang jauh2 datang tup2 tutup...kecewa rasenye huhuhuh

    ReplyDelete
  10. wahhh...nmpk sedap la mee rebus tu kak...

    sotong kangkung lama x mkn la..hehe

    ReplyDelete
  11. lapar tgk..sotong kangkung..mee rebus..semua tu mmg kesukaan..

    ReplyDelete
  12. sedapnye..
    nasib dah siap makan dah.. kalo tak mau menggelupor perut saya nih.. hehehe

    ReplyDelete
  13. wah..selera ni..nasib dah makan tengah hari.. ^_^

    ReplyDelete
  14. Heee... awak senyum awak tu memang manis sebab ada lesung pipit:)

    Sedapnya zila. lama kakak tak pekena mee rebus wahid. Kalau kat JB dia yg femes ames

    ReplyDelete
  15. walopn x der syr, sdp x?... mcm sedap jerk tuh... :)

    ReplyDelete
  16. aduh.. lapar balik tengok gambar makanan.. ;)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang