Nuffnang saya

Monday, October 1, 2012

Samurai Burger McDonald

Terjebak juga akak makan Samurai Burgerni..
Ikutkan memanglah tak nak sebab nak  mulakan diet...
Kata hati akak esok sajalah...
Kita tengok siapa yang kena....
Samurai Burgerni idakler kena sangat dengan tekak akak...
Mungkin GCB lebih menawan kalbu ini...
Apapun kalau burger apapun sedap..
Burger tepi jalanpun akak layan...


9 comments:

  1. GCB, samurai ke xdan tekak ni nak rasa hihihi... Kita pun nak diet gak huhuhu... tp tah bila hehehe

    ReplyDelete
  2. owh.. dengarnya mmg banyak yg cakap tak kena ngan tekak.. nani blom rasa lagi.. blom teringin nak makan.. so far, the best is big mac.. mmg nani suka.. kelembutan daging lembunya.. huaaaa.. sedap + lembut je roti tu.. nyum nyum.. hahaha

    ReplyDelete
  3. dari hari ke hari nak cuab x dapat2 lagi hehe

    ReplyDelete
  4. sy sukela kak..sedap hehe..kalau x sebab ingat gemok..hari2 mau makan hehee

    ReplyDelete
  5. tekak i pun kureng skit dgn burger samurai ni....
    tapi tekak memasing kannn....

    ReplyDelete
  6. Samurai Burger antara yang terhangat diperkatakan sekarang ini.

    ReplyDelete
  7. saya blm try..wpon dkt aje MCd ngan tmpt keja..hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang