Nuffnang saya

Followers

Friday, October 5, 2012

Tolonglah bawaku pulang

Tajuk entah apa-apa, sebab tak tahu nak bubuh tajuk bersesuaian..
Sebenarnya ikutkan hati ini nak sangat balik kampung esok tapi!!!!
tapi ada hal lagi minggu ini...
Ikutkan hati ingin akak terbang...
Tapi kalau dapat pecut dengan kereta polispun jadilah..
Mainan yang masih tersimpan elok walaupun dua anak saudara akak
dahpun masuk kolej dan seorang lagi Tingkatan 4. 

20 comments:

  1. tiada yg lbh seronok bg fini ialah balik kampunggggg...ehhehe

    ReplyDelete
  2. boleh smpn menan tu smpi dwasa.. bla diorg tgk blik mst rindu hihi

    ReplyDelete
  3. balik kampongggggg.. ooo balik kampongggg... tolong nyanyi untuk akak..

    wah,, elok lagi mainan tu ei

    ReplyDelete
  4. wah..bertahan sungguh mainan dorg ye. kalau anak2 saya, abis dah. hehehe. baru beli seminggu dua, dah selamat. kikiki

    ReplyDelete
  5. cermat betul ye kak.. sampai dah besar pun mainan elok lagi.. kalau dapat kat haikal kejap je.. sampai umah dia dah cepat2 gi tools box abah dia.. cari skrew driver.. abis semua dia buka..

    ReplyDelete
  6. saya pun eksited nak balik kampung petang ni...tapi kampung su dekat je..kat pandan indah, KL...:)sabar ye kak...

    ReplyDelete
  7. elok lg mainan tu ye,seronok kalu dpt blk kg kan..
    saya ntah bila dpt blk agaknya,hujung minggu ada je aktiviti

    ReplyDelete
  8. samala kak...nak balik kuala kngsar minggu ni tp takut hsbnd ada keje lak...lahai, pandainya jaga menan. ahmad punya menan hancur lebur dah

    ReplyDelete
  9. huuu kak..sy x de perasan mcm tu...sebab kg sy dekat je..dulu2 dok KL memang selalu homesick hehe

    ReplyDelete
  10. alaaaa...rindunyer nak balik ke kampung.

    ReplyDelete
  11. kampon saya dekat je..hari2 saya balik kg.hehehhe...:)

    ReplyDelete
  12. bestnyeee balik kg.... saya baru balik mgu lepas..

    ReplyDelete
  13. sian akak sampai nk naik kete polis nk balik kg..ngee...

    ReplyDelete
  14. Baru lepas balik kampung..hehe

    ReplyDelete
  15. wah dah lama tu yer.. msh elok lg mainan ni semua :-)

    ReplyDelete
  16. sy dh blk kg br ni..tp mcm x puas..haha

    #mainan akak ke tu?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang