Nuffnang saya

Followers

Monday, October 8, 2012

SeLaMaT HaRi LaHiR NuRuL AzALiA

SeLaMaT HaRi LaHiR
NuRuL AzALiA
Hari ini bersamaan 8hb Oktober adalah kelahiran puteri kesayangan Nurul Azalia. Mengingatkan kenangan mengandungkan dia , Azalia adalah anak bertuah. Allah izinkan akak memeliharanya dan melihat dia membesar. Kini Azalia dahpun berumur 5 tahun.. Selamat Hari Lahir Dik Ya, ibu berdoa semoga Dik Ya akan sentiasa dilindungi oleh Allah swt. Semoga Dik Ya akan menjadi insan yang berguna untuk agama, bangsa dan negara hendaknya... Ibu berharap dapat memberikan pendidikan yang TERBAIK untuk dik Ya dan kakak.
 
 
Tahun ini kita tak buat jamuan hari jadi ok...
Belum beli lagi hadiah harijadi dia tapi dia memang suka mainan budak lelaki... 

25 comments:

  1. happy birthday buat Azalia.... semoga menjadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Princess Azalia :)
    Semoga Menjadi Anak yg Baik amin...
    wah semakin comels skrg :D

    ReplyDelete
  3. comell la azalia ni.. epi besday syg.. moga jd ank yg solehah n berjaya dunia akhirt yer.. aminn

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir azalia..semoga membesar menjadi anak kebanggaan ibu & ayah...so cute...

    ReplyDelete
  5. happy birthday nurul azalia..semoga jadi anak yang solehah dan pintar selalu
    comelnya dia, rupanya nurul azalia ni muda 5 bulan dari nurul aisyah.. ^_^

    ReplyDelete
  6. hepi besdei sayang....may Allah bless you....semoga diberi keberkatan dan kesihatan olehNYA....dan menjadi anak yg berguna dunia dan akhirat.....

    ooo die suke mainan boy kak yeak heheeheh....

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday To Nurul Azalia.. cute girl!

    ReplyDelete
  8. happy birthday dik ya cayunk!
    semoga menjadi anak yg solehah ye.
    awk mmg geng dgn kakak athirah sbb dia pun suka mainan budak lelaki.
    baru2 ni pun, saya belikan c kakak tu kereta control tau.
    dah itu kehendaknya, layankan je la. hehehehe

    ReplyDelete
  9. hepi besday azalia...semoga jadi anak yg solehah dan cerdik!

    ReplyDelete
  10. hepi besday azalia...semoga jadi anak yg solehah dan cerdik!

    ReplyDelete
  11. happy besday dear.. moga menjadi anak yang solehah :)

    sama dengan kembar saya.. besday hr ni juga tapi baru 1 thn :)

    ReplyDelete
  12. hepi besday sayang...
    moga jadi anak yg solehah....
    comel sungguh........

    ReplyDelete
  13. Happy Birthday Azalia..
    moga jadik anak yang solehah yer~

    canteknye mata Dik Ya..

    ReplyDelete
  14. happy besday dik ya..jadi anak solehah tau..sama la cam anak sulong sy..suka mainan lelaki...

    ReplyDelete
  15. hb to cute girl
    sama`sebaya dgn Sara
    semoga membesar sehat dan berjaya dunia akhirat

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir untuk azalia... moga jadi anak yang cerdik pandai..

    ReplyDelete
  17. happy besday budak comey..

    iskkk...mcm anak sya suke menan budak lelaki...huwaaaaa

    ReplyDelete
  18. hepi besday..semoga menjadi anak yg berjaya didunia & akhirat ye..

    ReplyDelete
  19. Hepi Besday DeK Ya!

    Moga jd anak yg solehah & kebanggan ibu ayah yea! InsyaAllah...

    ReplyDelete
  20. Hepi Besday DeK Ya!

    Moga jd anak yg solehah & kebanggan ibu ayah yea! InsyaAllah...

    ReplyDelete
  21. hepi buffday dear..semoga teruss membesar dengan sihat n May Allah bless you..

    ReplyDelete
  22. selamat ulangthn kelahiran Dik Ya...

    semoga mjadi anak yg solehah..

    Owhh suka mainan boboi ke..hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang