Nuffnang saya

Followers

Monday, October 1, 2012

Ikan bakar muara Klang di Puncak Jalil

Sekarangni tak payah nak pergi jauh untuk merasa ikan bakar muara Klang, akak boleh pergi ke Puncak Jalil sahaja. Hakikatnya akak tak pernah makanpun ikan bakar Muara Klang yang femestu tapi kalau yang di sini memang diakui sangat sesuai dengan tekak akak. Lagipun harga yang dikenakan agak berpatutan. 
 
Hari ini akak ambil gambar dari gerai seberang jalan Restoran K'Chiangmai Ikan Bakar ini, tiba teringat nak berkongsi maklumat. Nanti kalau akak pergi Restoranni akak akan cuba ambil gambar ikan bakarnya yang sedap itu.. Tengok gambar Restorannya dulu yerk..
Inilah dapur ikan bakar muara Klang di Puncak Jalil...

Inilah Restorannya.. boleh dicuba kalau lalu di Puncak Jalil ini...

15 comments:

  1. wahh..yummy!..mesti best giler food sana kan..;)

    ReplyDelete
  2. bole lawan ikan bakar melaka x kak?hehe

    ReplyDelete
  3. oooowhh.. ya ka... kat puncak jalil dah dekat sangat ler kan.. nanti boleh la cuba plak.. mmg penah dengar pasal ikan bakar muara klang tu.. tapi tak kesampaian pun.. jauh je rasa nak sampai sana.. ni dah dekat.. ok ler tu.. insyaALLAH sampai..

    ReplyDelete
  4. Tempat baru yg wajib nk terjah ni

    ReplyDelete
  5. waaahh..dah sampai situ ek..makin maju..tapi memang yg kat klang nyer tu pon ramai pelanggan nyer...orang sanggup dtg jauh2..

    ReplyDelete
  6. saya yang kat klang ni pun tak pernah merasa ikan bakar muara klang.hehehe

    ReplyDelete
  7. ok lah tu! if ade event kt BJ, leh singgah yea dak? takpun calling fren yg dok berdekatan....

    "Kwn dtg ni... nak mkn!!!" hihi

    ReplyDelete
  8. sng la nnti akak yer..dkt je..kt puncak jalil..

    tp sy duk penang...bila nk try rasa kan..hehe

    ReplyDelete
  9. tetiba leh telan air liur plak.. padahal x de pon gambar makanan~ kekeekke

    ReplyDelete
  10. wah..menarikla dapat mkn ikan bakar kt kwsan yg jauh dr lautkn..yg pnting tak pyh drive jauh2 :)

    ReplyDelete
  11. da lama x pekena ikan bakar..pergh..

    ReplyDelete
  12. smlm baru pegi ..sblm nie kedai kat tgah..skr kat coner lot dah...ikan bkar ye meme sdap..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang