Selesai sudah roadshow November

Xtvt akak minggu sudah agak padat dengan adanya roadshow di Giant Bandar Puteri selama 3 hari tapi akaknyer giliran hanya hari jumaat dan sabtu sahaja. Dan pada hari sabtu juga branch akak mengadakan satu seminar untuk yang berminat mengetahui tentang peluang pasaran masa akan datang (Futures Talk).
Bersedia untuk berkhidmat kena ada benda ini nanti orang tak caya yang kitani pekerja OSKkan...Booth kami dihadapan pintu masuk Giant sebelah Guardian Pharmacy.Seciputjerkan booth kami di Giant Bandar Puteri ini umpama melukut ditepi gantang. Tapi yang penting dekat sini nyaman sebab ada aircond dan orang di sini juga lebih mudah untuk didekati.

Akhirnya berjaya juga akak menghabiskan masa di roadshow ini. Janganlah hendaknya selalu sangat ada roadshow ini sebab maalumler hujung minggu hari untuk kita dan keluarga.. Tapi sebenarnya kalau kena kerja hari minggu cam gini akak dapat cuti tanpa rekod pada hari-hari kerja. Seronok gakni, tunggu budak dua orangni cuti nanti nak ambikler cuti tanpa rekodni.. leh jalan gi Melakaker, Port Dicksonker, berangan.. berangan...

Comments

  1. i pon nk bwk 3s jenjalan kt beach lom terlaksana... nk berangan jugek.. hehehe

    ReplyDelete
  2. alahai...cuti2 pun keje ek kak... takpe cuti sekolah nih kang jln puas2

    ReplyDelete
  3. kita tak lama lagi cuti .... yeahuuuu

    ReplyDelete
  4. Oh...OSK. Patutla familiar jer sistem tu...hehehehe. Ada pakai sistem we all kan. FIS dari Bernama.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts