Nuffnang saya

Thursday, November 10, 2011

Aksi sampingan semasa majlis harijadi

Oleh kerana akak suka aksi-aksi yang terakam maka akak ingin kongsikan juga di sini sebagai kenangan semasa hari bahagia tersebut. Ada dua aksi sebenarnya yang di atastu adalah dari kamera adik bongsu akak yang membawa balik Atikah bersama ke rumah adik akak di Bukit Jelutong, Shah Alam so aksinya adalah Atikah dan sepupunya. Family akakni balik awal gak lebih kurang pukul 5.00 petang dah balik dan sempatler meronda Putrajayakan, bukan selalu dapat pergi sinikan. Aksi kedua pulak adalah aksi sepupu husband dan anak sedara sebelah husband akak sementara menunggu majlis buka hadiah.

Inilah aksi Atikah dan anak sedara sebelah akak.
Kalau gambar budak-budak memang suka tengok, tapi anak sedara akakni memang tak berapa suka bergambar sehingga kena berceramah kepentingan bergambar. Harapan akak budak-budakni menghargai gambar yang menjadi kenangan abadi untuk masa akan datang.Paham ajalah dulu zaman akak kecik dulu mana merasa nak berposing bagai nak rak sebab tak ada kamerakan...
Ini pulak aksi dari kamera cik Ochu rasanya.Boleh lihatkan perbezaannya kalau keluarga sebelah suami memang suka bergambar pantang nampak kamera mesti nak posing punya. Tengokler anak akak Azaliatupun kemain suruh buat gaya orang bernasyidpun dia buat...

14 comments:

  1. kecik2 dah pandai bergaya.. hehehe

    ReplyDelete
  2. comel jek bebudak tue pose.. x ketinggalan mak2 budak & bapak2 budak yerr ;)

    ReplyDelete
  3. Macam kat obedesi (oversea) je pemandangan di Putrajaya tu, kan? :)

    ReplyDelete
  4. Muka ceria jer sumer orang..bestnyer

    ReplyDelete
  5. Bestnye..semua nampak happy & sporting bergambar..

    ReplyDelete
  6. kemain lagi..

    kat mana ni?? Putrajaya eh?

    ReplyDelete
  7. amboi!! bkn main lg budak2 berposing.. comei!!

    ReplyDelete
  8. salam,

    Beruntung kan budak2 la ni,tak dak masaalah dah kalau nak ambik gambar..bukan macam kita dulu..kalau ada kamera pun, tak dak kodak tak boleh nak ambik gambar jugak..la ni banyak sungguh kemudahan...

    ReplyDelete
  9. munna suka ambil gambar..tapi bergambar kurang sikt...

    ReplyDelete
  10. salam singgah

    jalan2 kat putrajaya memang seronok..
    cantikkan tempat ni..

    dah follow jom follow back
    qhaifanurin.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. jgn kata bdk mak budak pun suka bergamabr..muahahaha...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang