Nuffnang saya

Followers

Tuesday, November 22, 2011

Besday Kyra 3 tahun

Tarikh : 19-11-2011
Tempat : Emma El-Zahra Outlet, Putra Walk, Seri Kembangan
Xtvt : Besday Kyra 3 tahun

Pada hari sabtu yang lepas berlangsung majlis harijadi Kyra iaitu dua pupu Atikah ngan Azalia di outlet Emma El-Zahra kedai ibu dialertu. Kami sekeluarga terlepas majlis potong kek sebab lewat sedikit sampai tapi syukur saudara mara masih ramai lagi disitu. Oleh itu nampaknya gambar semua syiok sendiriler, harap maklum.

Tempat majlis diadakan ~ Emma El-Zahra Outlet, E-1-1 Jalan PP25, Putra Walk, Taman Pinggiran Putra, Seri Kembangan. Makanan hari itu adalah bihun goreng Singapura, nasi lemak secopot, satay dan jajan dan air minumnya air sirap selasih..

Suka gambar ini kalau Atikah senyum sikit mesti lagi comel dan kalau ada kamera yang canggih mesti lagi cun.
Atikah minta makan kek tapi dik Ya masih tidur sebab dia sambung tidur dari dalam kereta.
Sepupu suami akak bergebang di satu sudut, cik Ochutu nampakjer orang pegang kamera tak leh orang nak amek gambar curi-curi..
Amek gambar ngan patung kat depan outlet itu..
Satu lagi posing dari Atikah yang gembira sebab dapat belon.
Dik Ya baru nak bangun dan pakai topeng...
Atikah posing lagi di jejantas kat depan kedai.
Tetamu dah mula nak balik, kamipun nak balik sama.

IKLAN : Welcome to El Zahraa...We produce our own brand. Our product range from many kinds of Hijabs, Shawl, Palazzo pants, & many more.We personally import the material from oversea & used it for all of our product. All the item listed here are proudly design & produce by us.. Jom melawat :-Emma El-Zahraa Outlet

Sorri : budak yang berposingtu adalah anak akak bukannyer besday girl... besday girl masa akak datangtu dah meragam diaorang kata masa tiup lilinpun menangis.. so akak datangtu baru lepas tiup lilin dan dia terus tidur... kuang.. kuang.. so gambar yang ada hanyalah anak2 akaklerkan....

13 comments:

  1. beSt kan kak bila gather ramai2 cenggini... bukan men sengih anak dara tu.. he.... ske tgK!!

    ReplyDelete
  2. comelnye bufday gurl, pandai bergaya pulak tu

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Awat masam sangat muka tu...ha.....yang kat bawah tu comel sangat...posing memang mengancam punya

    ReplyDelete
  4. amboi...bukan main posing lagi...comel sgt...sweet ...

    ReplyDelete
  5. wah2 atikah posing dh cam model hehehe..comel

    ReplyDelete
  6. pandai posing x thn. i lioke sgt2 :)

    ReplyDelete
  7. amboi besday girl.. comeinyer dia posing.. ;) heppi besday dear.. ;)

    ReplyDelete
  8. tomei tomei tomei..lawa dress buffday gurl.may allah bless u

    ReplyDelete
  9. eh sama cam nama my kyra..hehe
    apa nama penuh anak buah akak ni?

    sonokkan majlis gini eratkan lg hbgn sedara mara :)

    ReplyDelete
  10. amboi2 pandainya dia posing...

    ReplyDelete
  11. cantiknya atikah :)

    seronok dpt berkumpul ramai2 mcmni kan :)

    ReplyDelete
  12. posing sebijik cam model..pandai dia..

    salam perkenalan kak..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang