Nuffnang saya

Tuesday, November 22, 2011

Fend Ikan Bakar Kelana Jaya

Tarikh : lama sudah
Tempat : Fend ikan bakar
Xtvt : makan-makan

Fend ikan bakar rasanya ramai orang tahukan dan memang akak suka sangat makan kat sini dari masa dia berniaga dengan van kat bawah pokok lagi. Kedai Fendni bukan sahaja ada ikan bakar tapi juga macam-macam ada tapi yang tak best sebab ramai sangat orang macam tak selesa sikit...

Tapi ini ada dua gambar anak akak yang bernama Atikah yang suka sangat makan kerang. Entah kenapaler dia suka sangat akakpun tak paham kalau sarapan pagi beli nasi lemakpun nak kerang.. kalau kerang rebusni lagi dia suka sambil cicah ngan sos...

Tapi kerang kat Fendni macam lebih sedap kot sebab der sos tu.. ish yummy.. yummy...
Ni muka budak puas hati dapat makan idaman kalbu...

6 comments:

  1. salam kenal..

    anak2 i suka semau..mmg kaki makan.

    ReplyDelete
  2. aikkkk... suka benor makan kerang.. sama cam asben ngan anak2 nani gak.. hehehe.. tapi tak pernah lak try kerang bercili camtu skali kulit2 tu ek.. makan kat ner tu kak? hmmmm cam selera sungguh tengok.. :)

    ReplyDelete
  3. kalau tak sakit perut ok lah ..
    makan jaaa

    ReplyDelete
  4. kyra lgsg tak suka kerang...

    kecik lg atikah tuh..jgn bg mkn byk nt sakit perut! klu perut dia tahan ok ler..hehe

    kt mana tmpt ni eh..bole la kami try ke sana :)

    ReplyDelete
  5. Saya pun suka makan kerang...Lamanye tak mkn kerang, teringin pulak rsnye..kat peru ni xpenahlah pulak jumpe kerang...seafoodnye pun lain mcm ckit...hehehee...dlu slalu pegi umbai @ crystal bay dekat melaka mkn ikan bakar & seafood..

    ReplyDelete
  6. saya pon suka mkn kerang, tp sekarang dah tak bleh....makan jer gatal.....Allah tarik salah 1 nikmat

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang