Nuffnang saya

Followers

Wednesday, November 30, 2011

Sebelum dan Selepas

Xtvt : Naufal Berkhatan
Tarikh : 26-11-2011
Tempat : Klinik Medi Pesona, Shah Alam

Layan sajalah gambar Naufal yang selamat berkhatan pada 26-11 yang lepas di Klinik Medi Pesona, Shah Alam. Akak ambik gambarni dari facebook Naufal.

SEBELUM : Dia memang happy, emak dia cakap Naufal menyanyi sepanjang perjalanan dari Putrajaya ke Shah Alam. Kenapa Shah Alam? sebab abang-abang diapun bersunat diklinik ini maka adiknya juga dibuat di situ juga. Senang dah tau ok punyakan. Seperti biasa rombongan menghantar Naufal ke klinik tetap penuh satu Estima. Memang dia teramat happy dan dia cakap Upin dan Ipin cakap tak sakit bersunatni.. so diapun rasa tak sakitler kot.

Ha Naufal dan sebahagian dari ahli rombongan... kuang.. kuang.. gembira yerk...

SELEPAS : Naufal yang riuh sesangat mulutnya selepas selesai majlis khatan terus monyok alahai kesiannya. Dia kata jangan tanya-tanya "sakitlah".. kelakar sesangat sebab melihat dia yang kelihatan sangat tidak bermaya....


Oklertukan ada diam sikit kot idak macam trompetjer yang penting ayah ngan emak dia dah janji belikan PS3.. alahai bertuah budak-budak sekarangni...

8 comments:

  1. alahai, macam manalah anak saya kalau berkhatan nanti...huhu

    ReplyDelete
  2. dapat ps3?huhu..besar ganjarannye..

    ReplyDelete
  3. selamat berkhatan.. dah msk musim skolah ni,, mmg org ambik ksempatan utk bkhatan kan.. ank sedra lya minggu ni... wowww.. syoknyer.. dpt PS3 lagi.. anak2 zaman skarang..

    ReplyDelete
  4. musim cuti sek ni.. ramai betul yg berkhatan... anak sedara me pon ada 2org..

    ReplyDelete
  5. hehe..ala2..siannye...
    tapi takpe..ps3 nye pasal kan...

    wah..anak2 skang kan..
    segala bagai.bertuah!.. =p

    ReplyDelete
  6. hehe, kelakar jerk naufal nieh..

    x per, sakit2 pon nanti leh jugak tgok cerita upin ipin wat kuat semangat yer sayang..

    ReplyDelete
  7. nampak perubahan muka lepas berkhatan.. selamat berpantang yer.. takper.. PS3 kan ada..

    ReplyDelete
  8. dah sibuk sana sini budak2 berkhatan kan.. :) nani tak de lagi wat masa skrg ni yg nak di khatankan.. hakimi dah lepas setahun sudah, haikal lak baru 4 tahun, bila tanya nak sunat ke tak nak, dia jawab NO NO NO.. tunggu umor dia 10 tahun.. hmmm nampak gayanya lagi 6 tahun la baru leh sunat dia.. ngeh2..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang