Nuffnang saya

Wednesday, November 23, 2011

Wordless Wednesday ~ 23-11-2011

Jumpa maskot apa tah masa gi Sunway haritu.. Azalia yang excited sesangat masa turun dari escalatortu siap lambai tangan dan tak kisah masa suruh dia bergambar..

12 comments:

  1. Azalia dah gambar, Tikah pun ikut jugalah ye... tapi adik macam tak syok ye.. takut ke dik hihi...

    ReplyDelete
  2. berani dia..kalau Qis nangis dah tu.. :)

    ReplyDelete
  3. comeynye dia bergambo dengan maskot ^__^

    ReplyDelete
  4. ade setengah budak takut bile jmp maskot beso...comel je posing ngn maskot tu....;-)

    ReplyDelete
  5. kalo aerish musti menjerit. hik3

    ReplyDelete
  6. dua2 pun comel...

    tapi kalau anak saya si adik tu, konfom nangis tgk maskot tu...

    ReplyDelete
  7. macam maskot game monopoly..hehe..

    tengah membayangkan..macam manalah org kat dalam tu..

    ReplyDelete
  8. maskot apa tuh... anak2 saya dgn badut pun takut... huhh

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang