Nuffnang saya

Followers

Wednesday, July 24, 2013

Wordless Wednesday

Gambar berukuran paspot yang dibuat untuk mendaftar sekolah agama..
Atikah punyatu dah buat tahun lepas ..
Azalia punya tahun ini untuk mendaftar sekolah agama tahun 2014
Pendaftaran akan berakhir pada 31/07/2013...

Macam nak sama tapi tak serupakan...


20 comments:

  1. memang nampak serupa lah diorg berdua ni kak...:-)

    ReplyDelete
  2. sekali pandang mmg sama..so cute anak2 dara nih

    ReplyDelete
  3. betul kak.. sama tapi tak serupa.. hehehe.. :) comel kan..

    ReplyDelete
  4. alo..lo..lo..dua2 pun comel..ayu je tgk muka depa ni..:)

    ReplyDelete
  5. mmg ade iras kak...ye laa dah name pun adik akak kan kak heheeheh...

    cute kak..suke tgk budak pakai tudung nie...nampak pipi bam2....

    ReplyDelete
  6. salam Ramadhan..:) alahai..sukanya tgk dua2 anak dara nih..dua2 cute dan nampak serupa..hehe

    ReplyDelete
  7. cute. Adik cerah sikit kot...kalau anak dara sy si kakak yg cerah skit

    ReplyDelete
  8. Samalah ☺☺. Saya tak amik lagi gambar utk anak.

    ReplyDelete
  9. ada yg sama ada yg tak... tp yg penting adik putih lg dr kakak

    ReplyDelete
  10. Comel-comel belaka anak-anak akak..

    ReplyDelete
  11. alololo.. comel jeee anak2 dara akk ni...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang