Nuffnang saya

Followers

Saturday, July 13, 2013

Cuci kereta

Bila  puasa haripun rasa lebih panjang masanya.. ambil kesempatan pergi kedai cuci kereta.. oleh kerana dah jadi ahli di sini sudah pastilah tempat ini ditujui.. lagipun kerjanyapun boleh tahan tahap memuaskan hati....
 
Yang penting kalau menunggutu rasa sedap sikit sebab ada bilik berhawa dingin. Boleh layan muzikjerler, kalau bagi wifi lagi baikni... terlebih sudah.. masalahnya mungkin ramai yang jadi ahli selalunya tempatni penuh sehingga mereka terpaksa menolak. Sampai gitu sekalikan dasat tak dasatnya bisnes diaorangni!!!!...
 
Cerita pasal anak lak. Harini Atikah bersekolah ganti cuti jerebu... kesian pulak sebab bulan puasa tapi dia memang suka ke sekolah ... sekolah agamapun ada cuti ganti tapi sebab waktunya sama dua2pun lagi terpaksalah pilih salah satu... tentulah Atikah nak ke sekolah kebangsaan sebab nak jumpa kawan baik dia...
 
Mula terfikir pasal nak berbuka apalah petangni padahal baru tengaharijer kot.. Ramadan kali ini akak belum jejak lagi bazaar Ramadan... ok semua selamat berpuasa
Chemical Guys nama diberi....  
Ini bukan kereta akak... keretani dia buat spesel sikit bukan takat cuci kereta...  
Layan majalah sekejap...  
Senarai harga ditawarkan..

11 comments:

  1. Sama la. Lia belum jejak pasar ramadhan.lahi. hubby yg jejak. Kekekeke. Jgn marah. Kita nak masak apa yer hari ni?

    ReplyDelete
  2. Anak2 buah ena pun sekolah rini.. kesian dorang... :3 tapi merasalah.. ena dlu pun masa sekolah kalau ada kelas ganti hari sabtu, rse stress je...


    Amboiii, makin hnsemlah kete akk lepas ni... hikhikhik

    ReplyDelete
  3. hujung minggu rasa pjg masanya kan..dh penat baring masih xptg2 lg......

    ReplyDelete
  4. sabtu la pling x best skolah...sbb sehari je cuti....huhuhu...

    ReplyDelete
  5. kalau sekolah hari sabtu, macam lemau jer...

    selamat mnjalani ibadah puasa...

    ReplyDelete
  6. 1st ramadhan hari tu sy dah serang bazaar, haha.

    ReplyDelete
  7. wahhh,...bagusnya car wash ni..siap ada membership..bagus2...bis strategy yg bagus :) selamat berpose ye,k'zila :))

    ReplyDelete
  8. Bestnya tempat cuci kereta akak...best sangat....kat tempat saya takde yg macam ni...huhuhuu

    ReplyDelete
  9. Cantik keta hehe....
    Tulahkan cz... Kita ni org pompuan...tgh hari dah kena plan nk masak apa kan...

    ReplyDelete
  10. MJ dah pun jejak bazar ramadhan..heheee :)

    saja meninjau kawasan :D

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang