Nuffnang saya

Followers

Friday, July 26, 2013

Cuti Nuzul Quran

Harini akak kerja !!!! yeah !!! yeah!!!
Walaupun kerja di Negeri Selangor tapi kena ikut Bursa Malaysia...
Bursa Malaysia tutup barulah boleh kami tutup....

Untuk yang bercuti tentulah pening nak fikir juadah petang nanti...
Akakni tengah fikir baju raya Atikah tak habis cari lagini...
Esok lak akak kena bekerja lak...
Isyh nak rayaniler sibuk memanjang....
SELAMAT BERCUTI kepada yang menikmatinya...
Untuk yang bekerja tabahkan hati...
Kitaorang cuti... bye ibu... 
Dik Ya temankan ibunya kerja minggu sudah.... 
Ciri-ciri pekerja mithalini..
SUMBER GAMBAR :::: GOOGLE
Salam Nuzul Quran... Cinta Al-Quran... 

16 comments:

  1. salam nuzul quran kak.
    wah.dik ya.gaya exec gtew :)

    ReplyDelete
  2. Salam Nuzul Al-Quran jugak kak.. :)

    ReplyDelete
  3. salam nuzul quran juga ... alhamdulillah , saya cuti ...

    ReplyDelete
  4. salam nuzul quran kak. saya pun bekerja juga..melaka dah ambil cuti 1 ramadhan.. : )

    ReplyDelete
  5. sama lah kita kak~
    kena keje jugak.. huhuhu..
    anak2 semua ngan papa dorang.. bbsitter cuti~

    ReplyDelete
  6. salam nuzul quran...
    dik ya temankan ibu yer...suka la nengok rambut dik yaa cantik...

    ReplyDelete
  7. Salam Nuzul Quran Kak! Samalah kita kak, saya pun keje...:-)

    ReplyDelete
  8. bestnyeeeee cuti...JM kena keja hari ni huhuh...seronok kan kalau tggal kat selangor :-)

    ReplyDelete
  9. Hmm... barulah tak jeles sebab kakak di Johor memang tak cuti.

    ReplyDelete
  10. sama lah kita Kak..
    sy pn kerja hari ni..Sabah mmg tak cuti...:)

    ReplyDelete
  11. dana pun keje kak, maklum duduk je kt selangor tp keje kt kl...

    ReplyDelete
  12. kita pun kena keje..untungla org Sgor..cuti..cuti..huhu

    ReplyDelete
  13. Saya pon keja gak. Dah keja kat KL.

    ReplyDelete
  14. Akak, rabu baru ni saya p briyani ori
    Terus igt kt akak hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang