Nuffnang saya

Followers

Wednesday, July 31, 2013

Wordless Wednesday ~ 31072013

7...6...5...4...3...2...1
^
^
^
^
Yeah..yeah... lagi seminggu nak raya....
Maalumler tahunni akak balik Perak sehari sebelum raya...
Selalunya berhari raya di Gombak dulu baru balik kampong....
Jom tengok gambar hari raya 2009....
 
Memori hari raya di rumah Opah dan Atuk ....
Masatu cucu Opah Atuk ada 10 orang...
Tahunni dah bertambah lagi 2 orang...
 Selalunya akak balik raya, adik beradik dah berhari raya rumah mertua pulak...
Dengan izinNYA dapatlah kami berkumpul semuanya sekali tahun ini.....
Masani Dik Ya cucu yang paling bongsu ... kali ini tidak lagi .....
 
psss ::: memang silap taip... kah.. kah... adaker 2019.... 

20 comments:

  1. gamabar raya 2019? typing error ke saya yang salah baca.... alahai nampak comel je semuanya berbaju raya..berkumpul ramai ramai seronoklah

    ReplyDelete
  2. Seronok dapat kumpul ramai2....

    ReplyDelete
  3. assalam zila..balik sehari sebelum raya?..harap kali ni jalan tak jem ye zila

    ReplyDelete
  4. 2019?
    Uisssyyy! Hehhehe
    Takpe typo :)

    Bestnye balik raya kt perak ye
    Bleh saya dtg umah akak nnt hehe

    ReplyDelete
  5. tahun ni nazran la cucu paling bongsu ek?

    ReplyDelete
  6. Amboi Zila menghitung hari ek...

    Makin meriahlah bila cucu dah bertambah lagi...

    ReplyDelete
  7. bukan meriah lagi nih ... dah seronok bukan kepalang dpt jumpa semua .

    ReplyDelete
  8. lieya pun menghitung hari ni kak...ishhhtak sabar betul nak cuti panjang nie heheheehe.....yabedabeduuuu!!!

    meriah gak anak buah akak yeak...kalo lieya belah hubby yg meriah...belah lieya tak ramai anak buah lagi...

    ReplyDelete
  9. Yang paling seronok tentulah opah... dapat tgk anak cucu berkumpul!

    ReplyDelete
  10. meriah lah umah opah dorang yer kalo semua kumpul cam tuh~
    x sabar nye nak raya~

    ReplyDelete
  11. tak sabar gak nak raya, bila anak2 sibuk kira tinggal berapa hari nak blk kg raya. tapi persiapannya tak jugak sudah lg

    ReplyDelete
  12. meriahkan,bila dah berkumpul ramai mcm tuu..

    ReplyDelete
  13. bertambah lagi 2 cucu...Alhamdulillah..pulak tu dapat beraya pula di Kg..boleh ambil gambar mcm ni lagi bersama dgn 2 ahli baru tu...

    ReplyDelete
  14. comelnya budak2 snap pic raya...hehe..
    tahun ni kami beraya di Melaka pula..:)

    ReplyDelete
  15. budak2 lah yg happy bila tiba hari raya kan kak.

    ReplyDelete
  16. seronok tgk anak2 berkumpul dgn cousin2..ermm..tahun ni takder pertambahan anak buah tp berkurang satu..semoga arwah di kalangan org beriman..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang