Report Card Pick Up Day

Tempat : Genius Aulad Bandar Kinrara
Xtvt : Ambik report card
Tarikh : 13/11/2011

Pada hari ahad yang lepas akak pergi ke Genius Aulad, Bandar Kinrara untuk melihat report card Atikah dan Azalia. Pada pukul 9.00pagi jumpa dengan teacher Azra, guru kelas Azalia dan pukul 9.15 pagi jumpa ngan teacher Ida, guru kelas Atikah.

Maklum balas dari kedua teacher tersebut, anak-anak akakni kira baikler jugak dalam kelas dan dari segi pembelajaranpun kira sesuai dengan usia. Syukur ke hadrat Ilahi kerana sebenarnya akak juga tidak menjangkakan sesuatu yang ajaib akan berlaku kepada mereka sekadar mengharapkan mereka mampu setanding dengan rakan seusia.

Genius Aulad punya report card bukanlah nak tengok keputusan peperiksaan seperti tadika lain ok tapikan dia lebih kepada progress anak-anak kita sepanjang penggal yang terakhir ini. Teacher akan tunjukkan kemajuan anak kita berdasarkan kepada level pencapaiannya, cam level 1= dalam proses, level 2= sudah maju dan level 3= sudah cekap. Kalau tengok anak-anak akak bolehler banyak yang sudah maju tapi tang cekaptu banyak yang kurang...

Ok layan ajaler gambar yang ada pada hari itu, malu nak ambik tapi belasah gakler jadi gambar kurang baik sesangat....
Poster tapi tang tarikhtu tak betoi yerk....
Atikah dan Azalia di tangga Genius Aulad, Bandar Kinrara
Ini cuma untuk kenangan Atikah dan Azalia tentang chart kemajuan meraka dalam Iqra' dan reading buku Adam & Dina... selamat berjaya sayang....
Senarai nama murid kelas 4 Al-Biruni...Reading Progress.. Nurul Azalia level 3, tapi sebenarnya Azalia dah masukpun level 4 pada awal bulan ini. Ok dik Ya teruskan usaha adik yang amat cemerlang di mata ibu.Iqra' Progress Chart ~ Azalia dah Iqra' 2, level 1. Ibu okjer dik nanti kalau adik dah 5 tahun mesti lagi cepat dari kakak diakan.Senarai pelajar 5 Zheng He, nama Nurul Atikah yang last sekali.Reading Progress.. Nurul Atikah level 5, tapi Atikah sebenarnya dah level 7. Tak kisahlerkan mungkin kawannya yang di depan dah level lagi tinggikan... Teruskan usaha.Iqra' Progress Chart ...Nurul Atikah dah Iqra' 3 level 3, sikit lagi masuk Iqra' 4ler... Tahniah Atikah.

Comments

  1. Hehe.. Ibu Maryam pun malu2 nak tgkap gambar hari tu..

    Syabas utk Azalia dan Atikah.. :D

    ReplyDelete
  2. tahniah azalia dan atikah.. belajar rajin-rajin..

    ReplyDelete
  3. Syabas untuk kedua2 beradik ini...

    Tahniah untuk ibunya juga..

    ReplyDelete
  4. tahniah utk azalia dan atikah...

    semoga terus cemerlang ye sayang....

    ReplyDelete
  5. beLajar raJin2 yer guRLs.. hehehhe

    kaK sKe tGK repoRT nyer ada gambo mcM2... cuTe sgT!!!

    ReplyDelete
  6. Tahniah...rajin adik rajin...rajin lah belajar

    ReplyDelete
  7. okla tu kan akak. Alhamdulillah sangat. at least setanding dengan kawan2 lain, tak ketinggalan keretapi:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts