Dekorasi dan makanan majlis harijadi

Inilah yang ditulis oleh Mira sepupu husband akak untuk album harijadi Naufal dan Azalia di facebook dia ~ "100 ballons~3 delicious cakes~many people~ is in the air! ;)". Itulah gambaran majlis harijadi Azalia yang lepas walaupun tidaklah sepertinya tapi cukup untuk memberikan kenangan sepanjang hayat kepada Naufal dan Azalia.
Jom layan hanya gambar di bawah ini. Pada majlis harijadi tersebut sebenarnya Umai Cafe hanya menyediakan tempat dan juga makanan maka yang lain-lain mesti disediakan oleh kami sendiri..
Banner Happy Birthday yang dibeli dari kedai Ballon Buzz, Shah Alam begitu juga dengan belon-belonnya.
ini pula upacara tiup dan gantung belon, beli dia punya pam tapi diaorang kata tak berapa nak cepat so amek keputusan tiup sendiri.. Belonni tak semua gantung banyak yang diletakkan bertaburan dilantai.....
3 biji kek untuk majlis tersebut dan juga cupcakes yang teramat comel khas untuk tetamu yang hadir.
Antara makanan yang sempat disnap oleh jurugambar terpilih akak pada hari tersebut. Oleh kerana akak tidak ambil sebarang gambar semasa majlis makanya tidaklah dapat sepenuhnya gambar menu untuk jamuan harijadi kami pada hari tersebut. Selain dari nasi goreng cina, bihun goreng dan satay yang lainnya adalah kuih muih seperti roti jala, karipap, lempeng pisang bersambal (menu yang cepat habis) dan juga entahler tak hingat nak makanpun akak haritu. Air dia oren dan teh panas (airni sedap ngat)
Tetamu yang hadir diharapkan berpuas hati dengan makanan yang dihidangkan sekiranya ada kekurangan ampun dan maaf dipinta.

Comments

  1. MERIAHNYA SAMBUTAN BIRTHDAY .... KEK PUN COMEL2

    ReplyDelete
  2. meriah.... eee sweet lah cupcake tu, makan 1 macam x cukup jerk.. huhu

    ReplyDelete
  3. wahh...meriahnya birthday party.. comel kek tu..hehehe..

    ReplyDelete
  4. syok nya.. tak pernah ada org jemput g majlis ari jadi

    ReplyDelete
  5. wah meriahnya !! cantik deco cake tue..seme mknan nmpk sedap..

    umai cafe mmg sediakan utk besday party jugak eh? ramai kan org g umai nie sejak dia bukak tmpt bru..sy lum ade kesempatan lg nk g..;)

    ReplyDelete
  6. Meriah and happening....

    ReplyDelete
  7. meriahnya sambutan besday.... hepy besday

    ReplyDelete
  8. Salam sis tumpang tnya bleh?
    Utk sewa tempat di Umai CAfe ni die charge bape hinggit eik?ikut jam eih?
    Makanan plak dia kira 1kpla bape hinggit?
    Sy cam berminat la nk wat bezday anak kat cni next month...huhu, cam santai je kan tempat ni,,angin2 sepoi bahasa,i lioke^_*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts