Nuffnang saya

Followers

Friday, June 13, 2014

Ibu sayang kamu juga

Bulan Mei memang istimewa untuk akak sebenarnya...
Disamping ada hari ibu bulan Mei juga adalah harijadi akak dan suami...
Gambar lama untuk dikongsikan yang akan menjadi tatapan anak2 nanti...
Berusaha keras mereka membelikan hadiah untuk ibunya..
Mereka juga menghasilkan sendiri kad harijadi khas untuk ibunya...
Ibu juga sayangkan kamu berdua...
Walaupun tidak mahal tapi sangat berharga... 
MOOD ::: terharu... 
Bunga yang dik Ya bagi ibu letak kat sini ok kan..
Inipun rasanya dari dik Ya...

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SAHABAT BLOGGER SEMUA... 

16 comments:

  1. Tersentuh juga hati bila anak2 dah pandai hargai kita kan kak.. sejuk perut kita yg mengandungkan depa ni..:)

    ReplyDelete
  2. wpun handmade dr kertas murah, tp sebab diorang buat seikhlas hati, bangga si ibu letak dekat meja opis ;)

    ReplyDelete
  3. indah dan berbunga je hati kan?salam kenal sis!(^_^)

    ReplyDelete
  4. Mmg terharulah akak kan bila terima kad ucapan dari anak2 ni, so sweet :-)

    ReplyDelete
  5. Mahal murah tak penting kak.. yang penting sentimental value tu kak!!

    Hasil luahan kasih sayang anak!!

    Tak sabo gak tggu iA pandai wat cenggitu!!

    ReplyDelete
  6. banyak tarikh istimewa di bulan Mei yea :)

    ReplyDelete
  7. x de yg lbh berharag drp pemberian naak tercinta ... selamat hari lahir .

    ReplyDelete
  8. Wah.....mcm bezday retislah pulak.....menjelang bezday...flashback hadiah tahun tahun lepas hehe....

    ReplyDelete
  9. sweetkan....moga suatu hari nnti mrk terbaca blog ni..confirm syahdu punya.

    ReplyDelete
  10. ersentuh naluri tgk kesungguhan ank kita kan.. walau kt x minta balasan apa2,..tp usaha murni ank kt tu mmg mbuatkan kt terharu

    ReplyDelete
  11. terharunya..pandai 2A deco kad utk ibu..harap2 thn dpn kyra dah reti buat kad hari ibu mcm anak2 kak cho :) :D

    ReplyDelete
  12. terharunya..bersusah payah dia buat kan..

    ReplyDelete
  13. alalala...sweetnyaa...sejuk perut ibu mngandung...

    ReplyDelete
  14. Tengok pun dah rasa terharu, Cho inikan pulak si ibu yang menerima. Saya pun merasalah dapat hasil kreatip tangan Abang yang tak seberapa tu. Bolehlah juga senyum sorang-sorang gumbira rasa dalam hati tengok kad pemberian anak nih :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang