Nuffnang saya

Followers

Friday, June 27, 2014

Hari Ahad Kita Puasa

Hari ahad ini adalah 1 Ramadan...
Mendengar pengisytiharan hari ini tidak sama macam akak kecik dulu...
Berdebar-debarlah saat Penyimpan Mohor Besar nak umumkan...
Masatu pulak jiran ada yang tiada tv maka berkumpul ramai-ramai...
Meriahnya dulu-dulu...

Bersediakah kita menyambut Ramadhan kali ini?
Sayu hati ini  sebab  Ramadhan imi bapak akak sudah tiada...
Hanya doa yang dikirimkan...

Pss....update guna handphoneni payah beneno... Tapi tetap nak  buat satu enti...

17 comments:

  1. haah betul la, dulu berkumpul depan tv nak tengok pengumuman puasa

    salam ramadhan ya :)

    ReplyDelete
  2. betol tu hihii..dlu tggu istihar bulan pose ke ,raya ke xcited sgt2. beza skrg kn..

    salam ramadhan dan slmt bpuasa esok..:)

    ReplyDelete
  3. betol tu hihii..dlu tggu istihar bulan pose ke ,raya ke xcited sgt2. beza skrg kn..

    salam ramadhan dan slmt bpuasa esok..:)

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa akak
    Salam takziah akak dan alfatihah buat arwah semoga beliau berada d sisi org2 beriman amin

    ReplyDelete
  5. Haha..update trough hp terhad sket kan tp alynn sepanjang cuti mmg update guna phone..huhu..

    Slmt berpose..al fatihah utk arwah..

    ReplyDelete
  6. selamat menjalani ibadah puasa ...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...
    salam Ramadhan dari Lya

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, bertemu juga kita Ramadhan kali ni. Dah masuk hari ke-3 pun. Semoga dipermudahkan buat kita menjalani ibadah puasa kali ni. Tabah ya, Cho. Hidup mesti diteruskan walaupun tanpa insan tersayang.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum.. selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  10. selamat berpuasa cho..saya pun sama, ramadhan kali ini tanpa arwah emak...sedih.. : (

    ReplyDelete
  11. Salam Ramadhan dan selamat berpose..

    ReplyDelete
  12. Selamat Menyambut Ramadhan ... Selamat berpuasa ... Bebudak camner ? Ok tak dia orang ? Dulu2 mmg excited tunggu pengumuman kan, samada pose ataupun raya ...

    ReplyDelete
  13. selamat berpuasa kak..bru sempat menjengah ;) betul la zaman kita kecik2 dulu semngat naw2 nk dgr pengumuman raya tu kan..skrg ni dh mcm takde perasaan je...

    ReplyDelete
  14. SELAMAT BERPUASA UNTUK AKK SEKELUARGA

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang