Nuffnang saya

Followers

Wednesday, September 24, 2014

Wordless Wednesday 24092014

Wow dah lama sangat tak buat entri WWni...
Isyh seronoknya harini Rabu...
Bertuahnya rasa masih ada di sini meneruskan kehidupan...
Pagi tadi dengar berita yang sedih pasal kawan lama..
Rupanya dahpun meninggal dunia..
Yang hidup pasti akan menemuiNya...
Moga kita diberikan masa untuk terus menjadi umat Islam yang terbaik...

Jom layan WW akak kali ini...
Kengkawan maafler tak sempat lagi berkunjung mesra dengan bebas ke blog kengkawan..
Masa dah tak merestuinya...
Setelah sekian lama kamera hilang belilah yang baru mengubat hati...
Bukan beli kamer baru tapi kebetulan ada yang ingin menjualnya...
Ini gambar percubaanlah kiranya...
Bakal penulis novel yang berjaya suatu hari nanti...
Antara bertigani telah diberikan tugasan masing-masing..
Masa berbincangtu macam betuljer...
Tapi dah setengah tahun masih tak siap lagi..
Cerita tak siap tapi tajuk novel dah tukar banyak kali...
 Bakal masterchef di masa akan datang...
Jom kita ambil gambar di luar dulu...
Maafler akak main hantamjer tak pandai nak gunakan lagi...
 Tempat permainan yang ada di depan rumah...
Ini semua kisah bulan Jun atau Julai entahler ...
Tapi memang dah lama akak beli kamera rasanya...
Masa penyakit M akak menjadi-jadi..
Semuapun peram dalam failjer....

12 comments:

  1. ni mesti DSLR..
    lagi puas hati nak snap2 ni

    ReplyDelete
  2. cantik gambar nya
    mesti kamera mahal ni :)
    memang malas tang nak uplod gambar tu kan :)

    ReplyDelete
  3. Takpe kak, lepas ni boleh asah skill lagi :D

    ReplyDelete
  4. wahhh.. lepas nih gambar cantek2 lah tempek kat blog. hehehe.. zura nih nak snap gambar rajin.. nak mengedit yang malas.hehehe

    ReplyDelete
  5. cantik kak gambarnye...akak beli kamera ape yeak?

    ReplyDelete
  6. Tak per kak. Take your time. Biar gambar jer lah yg bercerita ☺

    ReplyDelete
  7. amboi leh masuk masterchef junior lagaknye tu hehehe

    ReplyDelete
  8. Nanti bila bosan belajar, bolehlah asah skill photography lagi, Cho. Tapi kalau sayalah, lagi besar kamera, lagilah blur ambil gambar :) Nampak ceria je gambar budak-budak ni. Nampak enjoy semacam je masa mamanya ambil gambar.

    Novel apakah itu, Cho? Bilalah agaknya boleh berada di pasaran?

    ReplyDelete
  9. Wah.....emak ada blog anak dah train buat novel dari sekarang yer hehe.... DsLR ke CZ....

    ReplyDelete
  10. x pe kak ..ada masa nanti 'datang' lah ye :-)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang