Nuffnang saya

Followers

Saturday, September 20, 2014

Majlis Malam Mesra PTG Selangor

Seronoknyer kawan-kawan bercuti harinikan....
Bersambung lagi kisah Hari Keluarga PTGS di Bukit Merah Laketown Resort...
Tema hitam dan merah... dan kami tak bersediapun...
Pakai apa adanya janji tak lari sangat...
Masuk dalam dewantu memang best sebab penuh dengan belon hitam dan merah...
Kami datang awal sebab nak pilih tempat duduk yang senang nak cari makanan..
Tiada konsep hidang tapi konsep buffet...
Orang tak sampai lagi jadi bolehler bergambar di sini dengan aman..
Tapi dua orang anak akak buat perangai tak nak bergambar..
Menepati tema tak kami...
Datang awal bosan pulak tunggu orang datang...
Kami dah ikat belon di bangku... tak boleh lari dah..
Bergambar sebelum orang sampai selagi terdaya...
Ha.. inilah keseronokan budak-budak waktu majlis..
Dapat naik pentas berjoget dengan Angah Raja Lawak...
Bila hilangjer diaorang dah sampai di sini..
 Meriah korang budak-budaktu dah ambil alih pentas..
Korang nampak tak Azalia dengan sepupunya...
Bergambar di luar sebelum balik...

Terima kasih untuk ahli jawatan kuasa Kelab yang merealisasikan Hari Keluarga ini...
Segala tungkus lumus mereka tentulah sangat dihargai...

8 comments:

  1. canteknyeeee tudung kakak tu huhu...

    ReplyDelete
  2. meriah....lagi2 pakai bertema merah hitam...

    ReplyDelete
  3. seronoknya dapat p majlis begini..
    jumpa angah raja lawak ya..
    mesti depa suka sangat tu zila

    ReplyDelete
  4. menarik kombinasi warna hitam merah ... meriah .

    ReplyDelete
  5. meriah..
    semuanya sedondon merah+hitam

    ReplyDelete
  6. mreiah kak....merah hitam temanyer....

    tegelak lieya bace tang cari meja senang nak amik mknn...kalo lieya pun mcm tu kak...cari meja yg dekat dengan meja buffet haahahaha...baru syok menikmati makanan kan kak....

    ReplyDelete
  7. Okeylah Cho ada juga warna merah so ikut temalah juga. Bukan main lagi anak-anak dara Cho. Mula je kot protes tak mahu posing, lepas tu nampak okey je. Meriah majlis macam ni. Tempat saya kerja ni takdalah hari-hari keluarga cam ni. Dah bertahun kerja di sini tak pernah merasa pun :(

    ReplyDelete
  8. Meriah nyer majlis ... Seronok ler semua ... Dah lama tak gie majlis2 cam nie ...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang