Nuffnang saya

Followers

Friday, December 5, 2014

Sama tak?

Ini kisah anak akak yang bernama Azalia...
Dah lamapun tapi baru nak ceritakan...
Haritu mintak tolong anak jiran potongkan rambut Azalia..
Masa dia potongtu akak tak balik dari kerja lagi..
Taulah perangai Azalia tak reti duduk diam..
Balik dari kerja akak ternampak dia tengah main di taman...
Akakni balik kerja memang lalu kawasan taman permainan...
Punyalah terkejut nasib tak jatuh motor (lebih sudah)..
Akak dah tunjukkan pun dalam gambar sebelumni..
Mungkin kawan-kawan tak perasan...
Adik akak cakap dah rupa Hetty cerita CSItu jer.. adaker???
Ha.. ni dia budak nakaltu dah kuar...
Memang lucu tengoknyerkan..
Nasib dia okjer takler sampai tak nak sekolahpun...
Ibu dia yang risau takut dia macam-macam..
Anak dia cooljer...
Bak kata tokei kedai ubat cina " artis dan orang hebat2jer yang rambut cam gini..."
Ha.. ha.. tapi memang semua orangpun duk cakap dia gunting sendiri...
Ceritani bulan Oktober dah tapi Disembernipun masih tak berapa nak elok lagi..
Cuma dah tak kelakar sangatler...
Ehm kalau yang The Incerdibllestu okler macam rambut biasa dik Ya...
Sekali akak tengok penyanyi Bunkfacepun lebih kurangjer ...
Oooo betoiler kata tokeitu... hanya orang yang hebat2jer mampu...

20 comments:

  1. hehehe...dia tak meragam takpe la..

    ReplyDelete
  2. tang rambut tu memang sejibik ekekekeke

    ReplyDelete
  3. hahahha mcm rambut hetty tuh... tp dik ya ttp nmpak comei... sat2 lg panjang lah tu kak... tak pun suruh dia pakai cekak rambut... tak nampak lah jambul yg pendek bebeno tuh

    ReplyDelete
  4. Dik Ya memang hebat...

    ok lah tak tutup mata :)

    ReplyDelete
  5. Hahaha...ingatkan siapalah yang sama macam Hetty dalam NCIS tu....

    Cho, kalau dulu rambut ni patutnya dipanggil potong repangkan? Kawan sekolah saya panggil ini fesyen potong rambut ikut periuk ^_^

    ReplyDelete
  6. ok la tu ...stilll comey ... mana tau jd trending nanti ....hetty NCIS LA tu .... suka jg tgk tp suka lg NCIS New Orlean

    ReplyDelete
  7. adoi kak!! abis rambutttt...tapi mujur die okey kak..redhooo org kata...takpe2 rambut cepat panjang sure pasni panjang balik tu...

    ReplyDelete
  8. Hahahaha..pakaikan si Azalia spek bulat, pakai jaket...boleh jadi ala ala Hetty tu kot...

    ReplyDelete
  9. he3x....mmg kelakar..tapi yg pnting tuan punya badan ok je....

    ReplyDelete
  10. kihkihkihhhhhh!!!!

    simpan elok elok gambar ni
    umur 23 tahun nanti tunjuk kat dia!

    ReplyDelete
  11. Anak saya yg 2nd suka repair rambut sendiri...pastu kena la botakkan terus

    ReplyDelete
  12. terbukti azalea seorang yg hebat.hehe

    ReplyDelete
  13. Naya betul. Nasib baik azalia jenis cool je. Kalo tak, lg jenuh akak nk pujuk dia gi skolah.

    ReplyDelete
  14. HEHEHE..comel je rambut gitu..mcm rambut kyra masa kecik2 dulu :)

    ReplyDelete
  15. Haha....yer ada sikit sama!.... Bagusnya dia CZ sikit tak kisah ngan rambut dia....selamba dek jer ye...

    ReplyDelete
  16. ahaha..comel je..lebih kurang sama :-)

    ReplyDelete
  17. Hahaha ... Rambut sama tapi dah tentu Azalia lagi comel ...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang