Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 13, 2011

Tempat Jogging Bandar Kinrara

Jogging yang paling seronok untuk akak sekarang ialah di BK5 sebab padang dia yang berbukit-bukit dan memang membuatkan akak rasa inilah baru berjogging. Sebab peluh mesti mencurah-curah dan rasa semputpun datang.

Minggu lepas akak kembali berjogging di sini dengan seronoknya setelah sekian lama tidak pergi ke sini dengan pelbagai alasan yang tidak munasabah. Harap dapat berterusan dan cuaca juga harap dapat membantu kerajinan akak ini..Ini gambar dari puncak yang tinggi pemandangan taman yang ada pelbagai kemudahan untuk orang yang suka berekreasi. Kat puncakni juga ada satu padang futsal..
Ini pulak pandangan dari jauh trek jogging yang menaik untuk sampai ke puncak yang tertinggi.
Ini tangga yang terdapat ditepi taman tersebut yang memang agak tinggi... seperti biasa akak rasa malu nak amek beria-ia untuk menunjukkan ketinggaannya..

Akak dah pernah menulis kisah tempat joggingtu dengan tajuk masa untuk jogging namun rasanya kerajinan akak hanya bertahan sebelum bulan Ramadhan. Selepastu rasanya semuanya hanyut dan adalah datang hanya sebulan sekali dan mungkin kurang lagi. Oleh itu akak menanamkan azam untuk lebih bersemangat dalam rajin untuk keluarkan lebih peluh....Ini gambar budak dua orangtu pada tahun lepas pada masa akak baru survey kawasantu....

Sebenarnya keinginan datang ke sini adalah kerana akak teringin nak naik Bukit apaker nama tapi dekat ngan taman wawasan. Jadi takkan nak terus shoot ke atas kot kena training tempat rendahler dulu.. Isyh merindui zaman giler naik gunung dulu...

8 comments:

  1. Rajin berjogging. Kalau berjogging ada teman seronok kan. Buat kakak nie sebab tahun ini 2 anak periksa besar so macam tak ada masa langsung. Ajak si kecik tu lain jadinya sebab mesti dia nak bawa basikalnya...

    ReplyDelete
  2. bagus sungguh berjogging...bilalahh kita nak jogging nie...

    ReplyDelete
  3. jomler berjogging.. tuler kalau bawak budak dua orangtu memang tak lehler tapi exercise gakler sebab nak menengok diaorang...
    tuler memang jogging sorang2 tak best tapi prefer sorang2 sebab suka hatijer nak perlahanker laju...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum..
    kak.. wahhh rajin berjogging ye.. nani pun giat gak skrg ni.. tapi kalau berjogging hari cuti je.. naik turun tangga kat umah.. wat sit up sket2..

    aah.. nani cuba diet atkins.. dulu nani pernah cuba gak.. 2 minggu mmg tak sentuh nasi.. and it's working.. nani leh turun 8kg.. in two weeks time.. before nani berat is 72kg.. and lepas wat diet atkins hari tu nani capai 64kg.. tapi tak dapat nak teruskan.. sbb sakit sendi2 ngan selalu pening.. asben soh nani stop.. and now.. berat nani dah 69kg kak.. memang kena usaha gak wat diet ni.. cuma nani ada gak curik2 makan 2 suap nasi.. sbb takot pening.. harap2 ada tunjuk perubahan gak nanti.. sama2 kita mendiet kak.. jom

    ReplyDelete
  5. singgah jengah cho.. setelah sekian lama tak singga..

    ape kabo cho??

    ReplyDelete
  6. kebetulan plak kita ni kak...wa pun b4 poser ritu kemain tiap ptg jog

    ReplyDelete
  7. beshnyee lama dah tak jogging, tapi selalu kejar anak dlm umah je hehe

    ReplyDelete
  8. kak aper alamat tempat jog nie? nk ge lor

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang