Nuffnang saya

Friday, October 7, 2011

Beli goodies besday Azalia GM Klang

Hajat dihati datang ke GM Klang ialah mencari goodies untuk majlis harijadi Azalia...
Mungkin ramai tahu GM Klang menawarkan tempat membeli belah dengan harga borong.... 
Kena beli dengan bilangan yang banyak, kalau beli setakat satu mana dapat harga borong... 
Oleh kerana sudah sampai sini akak singah kedai baju untuk budak dua orang di luar GM..
Nama kedai Kiddo kalau tidak silap... 


Pelbagai pilihan aksesori untuk dijadikan goodies...


Lihat betapa banyak pilihan yang ada...

Banyak barang yang dijual disini seperti aksesori wanita, baju kanak-kanak dan wanita, beg tangan, alat permainan , jam tangan dan lain-lain. 
Memang rambang mata dibuatnya... 
GMni memang sesuai untuk mereka yang ingin berniaga...
Sebab itu barangan yang ada kelihatan sama sahaja... 
Yang paling tidak suka tidak boleh tawar menawar semacam harga telah ditetapkan.. 

Janji anak gembira bolehler... 
Aksi anak-anak yang dapat membodek belikan kamera mainan dan jam tangan...
Lupa nak habaq GMni bukan dalam satu bangunan tapi ada 6 buah bangunan (dia panggil pavilion) yang dalamnya ada kedai-kedai kalau nak tau lebih lanjut layarilah :- GMKlang


Ini barisan baju yang ada kat kedai Kiddotu tapi sebenarnya banyak lagi, 
ni hanya satu perempatjer dari yang ada, 
memang macam-macam ada terutama anak perempuan.
GM Klang dari kedai Kiddo... 
Tapi akak terlupa ambil gambar kedai Kiddo... 

UPDATE ::: GM Klang sekarang telah ada bangunan baru yang lebih besar dan teratur..
Bersebelahan dengan tempat yang lama juga...
Kalau ingin membeli belah dengan harga borong datanglah ke sini... 

9 comments:

  1. WAHHH...best lah azalia. bday pun ada goodies ek. mesti meriah celebration bday ni nnti..hehe

    ReplyDelete
  2. ooo sHa baru taw kaT cni aDa banyaK baraNg.. utK besday iA ari aHad nih sHa buat sImple2 jer.. hehehe

    banyaK gaK kak eh baJu bebudaK..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum... kak...
    memang.. anak2 mmg banyak songeh... mmg banyak sabar.. nani faham apa yg akak maksudkan kat komen nani tu.. hehehehe.. penambahan sket.. org laki ni kadang2 cepat lupa ngan apa yg dia buat.. pagi dia marah.. kang dia balik keje ok je.. cam tak de apa2.. kita lak dari pagi sampai malam akan ingat je benda yg kita wat.. kan kan.. eheheheheh...

    bestnye... azalia nak sambut besday ye.. mesti meriah kan.. jgn lupa jemput ye... hihihihihi

    ReplyDelete
  4. Wah! Memang macam2 ada ni...

    salam kenal dari saya.

    Terima kasih tinggal jejak di blog saya ya..:)

    ReplyDelete
  5. wah nmpk byk pilihan...mesti meriah celebrtn besday ;)

    ReplyDelete
  6. ciktom br prasan yg akak ni ejen prubsn..blh x akak cerita lebih lanjut psl pakej prubsn firstlink??

    ReplyDelete
  7. tak pernah sampai GM klang ni..huhu..sedihkan saya?


    salam kenal...terus follow sini..

    ReplyDelete
  8. wah..besar gilerek kedai tu..daku suka kedai yg jual brg2 borong gini..

    ReplyDelete
  9. Azalia GM Klang kat mana nie yea? org klang sendiri pun tak tahu hee...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang