Nuffnang saya

Followers

Monday, November 28, 2016

Sambungan gambar Rumah terbalik

Sambung lagi gambar di rumah terbalik PD... Jangan tak sambung.. Masa kami pergi memang ramai orang... Susah nak berposing satu hal.. dengan budak lari sana sininya lagi.. Dengan model akak yang susah nak dengar kata lagi memang memeritkan... Budak zaman sekarangni suka berselfie jadi kurang seronok kalau kita yang ambil gambar....
Terbalikkan...
Inilah aksi sebenar anak-anakku....
 Ini camner yer ..
 Aksi anak akak...
 Tak tahu nak beraksi camnerkan...
 Inipun tak tahu kenapa...
 Boleh tak kita tak posing di sini!!...
Punyalah ramai orang sampai tak tahu nak posing camner...
 Yang ini ok atau yang di bawah...
Yangni pulak ok tak
 Entah apalah motif gambarni..
Korang bolehker buat gitu....
Macamana nak balikni... 
Ha... kat belakangtulah cara-cara nak posing..
Jadi ikut arahan itu mesti menjadi...
Kami memang tak sempat sebab ramai orang..
Kami pulak nak cepat sebab belum makan tengahari..


Jadi entri lepasni akak akan cerita pasal 3D dan rumah terbalik dari sudut pandangan akak.. 

4 comments:

  1. Menarik ya bergambar dalam rumah terbalik ni 😃

    ReplyDelete
  2. mata pun dah jadi confius, rasa macam tunggang terbalik jugak...

    ReplyDelete
  3. menarik gambar2nya kak... bagus model2 akak yg ber2 tuh...
    mengikut arahan

    ReplyDelete
  4. Yang tgk ni pun terbalik dah kepala ni

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang