Nuffnang saya

Followers

Tuesday, November 8, 2016

Ariani Hijab Run

Muka excited, nervouspun ada...
Inilah pertama kali join aktiviti macam gini...

Antara azam akak tahun ini ialah menyertai mana-mana larian. Syukur akhirnya azam itu mencapai realiti apabila akak mendaftar untuk Ariani Hijab Run.. Sebenarnya sudah dua kali akak mendaftar tapi impian tidak kesampaian. Mungkin kali ini disebabkan ada adik-adik bersama membuatkan akak lebih bersemangat.

Sebenarnya acara telah berlangsung seawal 6.00pagi tapi tidaklah dapat akak join sekali. Akak naik LRT selepas solat subuh, ngam-gam sampai dah nak mula lari.. Sudahnya tak sempat nak teguk air kosong. Memang haus rasanya nasiblah tengah jalan ada tempat singgah ambil air..

Secara keseluruhannya gembira kerana dapat menghabiskan larian dengan selamat. Moga ada lagi aktiviti sebegini selepas ini.. Tapi kali ini kena banyakkan latihan supaya lebih lagi rasa seronoknya.. 
Datuk K suami Datuk Siti Norhalizapun dikerumuni orang...
Fafau dan Dee pengacara, meriah..
 SSempat juga ambil gambar di KLCC sebagai bukti..
Nombor kurang bertuah sebab tak dapat cabutan bertuah..
Pisang dan air kosong dapat selepas larian...
Terasa penatnya, padanlah muka tak training langsung...
Yang penting dapat bendani...
Tudung untuk 500 peserta terawal mendaftar...
Amboi siap bersimpuh korang yerk...
 
Inilah adik-adik akak yang kenal dari zaman OSK...
Korang memang sahabat sejati... 

6 comments:

  1. wow kak siap dpt tudung free tuh...
    tahniah kak...slalunye bile dah pertama kali ni akan jadi berkali2....putrjaya pun rajin anjur run2 ni kak...boleh laa akak join nanti ....

    ReplyDelete
  2. Bestnya zila... usah kata zila.. sy pun tak pernah ikut program lari2 ni.. agaknya kalau join mengah juga dibuatnya. lari main2 ikut suami jogging pun dah mengah.. hehe.. apapun tahniah sebab berjaya tamatkan larian...

    ReplyDelete
  3. waaaaa hadiah paling best dpt tudung ariani... cun lak tu

    berapa km semuanya kak... akak mmg gigih, klu dana takat 2 km blh la, banyak2 fengsan semput

    ReplyDelete
  4. Oh no... Masih belum dpt join larian mcm nie lagi.. walau nampak mcm best huhuu..

    ReplyDelete
  5. dapat jugak tak tudung? walaupun lambat sikit..
    habis terbakar lemak!! best!

    ReplyDelete
  6. syok dpt tudung free ... yang bestnye dpt join aktiviti sihat mcm ni

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang