Nuffnang saya

Followers

Wednesday, November 2, 2016

Burger Tepi Jalan ~ Bandar Kinrara 4

Burger kegemaran akak ialah burger yang dijual di hadapan 7 eleven BK4. Daripada gerai burger yang biasa dan sekarangni sudahpun menggunakan van. Pada akak burger dia menepati selera akak.. Rasanya ramai orang Bandar Kinrara bersetuju dengan akak...
 Beratur menunggu burger...
Itu pasal akak kata ramai orang Kinrara setuju dengan akak..
Sentiasa ada orang..
Jarang sekali akak tengok penjual burgertu dapat berehat..
Inilah rupa burger van BK4..
Biasa-biasajer tapi sedap..
 Memang moist... tak kering...
Rotinyapun lembutjer... 
Double cheese burger ehmmmm sedap weh

Harap penjual burger ini akan dapat mengekalkan mutunya sampai bila-bila.. 


6 comments:

  1. akak nih... trs terliur nk mkn beger spesel mlm nih...
    kadang beger tp jalan lg sedap dr beger mahal

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi dana.. akakni kalau gi kedai mahal jual burger tu rasa rugi kalau bayar mahal tapi sedap lagi burger depan 7 elevenni...

      Delete
  2. tgk pun dah tau sedap ni kak...basah2 mcm nie...kiteorg pun gile burger tepi jalan mcm nie...kat putrajaya ni kat erl tu la sedap...basah2 n daging moist2...

    ReplyDelete
  3. mengiurkan tgk burger tu...petang2 gini sedap ni dpt burger

    ReplyDelete
  4. Sedapppppp... Lama dah x makan bege

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang